sandracaramba Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Jeg trenger litt styling til min polo... Den er mørkblå, jeg vil gjerne ha hvite baklykter. Fanger foran har jeg skaffet, ikke bakfanger, ikke sideskjørt.. Jeg må ha nye speil, venstre sidespeil er knust. Skulle gjerne visst prisen på effektanlegg??? Og spredere:p Jeg vil gjerne sette på all styling selv:) Kan ta litt tid, pga lærlinglønn på 44,40kr timen:O Men det går:) etterhvert:D Som dere sikkert skjønner så er bilen KLIN orginal. Jeg kjøper gjerne brukt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 bsbildeler er jo et sted med mye billig styling da :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 motors.ebay.de Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandracaramba Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 hehe:) Ja, vet om det:) Takk for info ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota85 Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Jeg trenger litt styling til min polo...Den er mørkblå, jeg vil gjerne ha hvite baklykter. Fanger foran har jeg skaffet, ikke bakfanger, ikke sideskjørt.. Jeg må ha nye speil, venstre sidespeil er knust. Skulle gjerne visst prisen på effektanlegg??? Og spredere:p Jeg vil gjerne sette på all styling selv:) Kan ta litt tid, pga lærlinglønn på 44,40kr timen:O Men det går:) etterhvert:D Som dere sikkert skjønner så er bilen KLIN orginal. Jeg kjøper gjerne brukt:) Hei! jeg vil anbefale deg å titte på Ghostxtreme - Ghostsxtreme, jeg er ihvertfall veldig fornøyd med mine kjøp der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandracaramba Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Her var det mye nyttig:) Takk skal du ha:) Si ifra også om det er noen som har noe brukt styling, det gjør ingenting:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandracaramba Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Jeg trenger justerbart senkesett.. polo 6N 1.6 96mod NOEN SOM HAR BILLIG? BRUKT?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Jeg trenger justerbart senkesett..polo 6N 1.6 96mod NOEN SOM HAR BILLIG? BRUKT?:D snakk med stambo(?) tror han skal selge. broren sa det iallefall. 3 laken. Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Han skal selge, men det er til 6n2. Så det er avhengig av at dempere fra 6n2 passer på 6n1 :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandracaramba Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Jeg har fått en sponsor, (hvis jeg klarer lappen 30.mai) Håper det blir no problemos:p Men det er effekt anlegg fra Ferrita.. Hørt at dette er et bra merke, men.. Hvordan blir lyden på min vw polo? Noen som har det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandracaramba Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Nå har jeg kjøpt meg spredere og badlook:D WOHHO Skikkelig bang start! :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg