Gå til innhold

Treff på kongsberg(16 mars 2008),Esso parkeringa stengt

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:O Hvorfor??

 

veit ikke, enten gjelder det for at hele parkeringsplassen er full av gummi, eller at det er tenkt på fra før av, men vi bare flytter oss vi, så nå er det nye rånestedet på andre sida ved fint vær, ellers så flytter vi til parkeringa under ved grang der...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) Jaja... Bare Volvo der el?

 

nei, faktisk flere audier;) tuller ikke:) Er alt av biler der, nye som gamle/billige som dyre osv.

 

Litt kjipt når det er samlestedet i hæljene, men som sagt, myndighetene ønsker oss som demoraliserte tapere i framtida, så jeg får vel parkere bilen og drekka meg stupfull hver dag+ ta et par sprøyter+sniffe noen "cola striper"

 

Dem er det mange av blitt!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, faktisk flere audier;) tuller ikke:) Er alt av biler der, nye som gamle/billige som dyre osv.

 

Litt kjipt når det er samlestedet i hæljene, men som sagt, myndighetene ønsker oss som demoraliserte tapere i framtida, så jeg får vel parkere bilen og drekka meg stupfull hver dag+ ta et par sprøyter+sniffe noen "cola striper"

 

Dem er det mange av blitt!

 

Har nesten ikke sett en Audi etter at jeg flytta hit jeg...;)

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hehe:) Kjedelig å kjøre rundt alene og se etter biler :) Men ser jo en i ny og ne da...

 

åssen linje går du på Hibu? kjenner et par stykker som går første året der...hehe, kanskje du veit hvem det er..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hehe:) Kjedelig å kjøre rundt alene og se etter biler :) Men ser jo en i ny og ne da...

 

Pleide å være en del biler på esso fredag og lørdag sånn fra 22 og utover til byen stenger, og faktisk også en del på søndager etter folk har blitt edru..

 

Men det er det vel slutt på nå.. Hva vil politikerne eller myndighetene eller hvem faen vi skal gjøre nå da? Som biring sier? røyke vårs høye, sniffe vårs skeive og drekke vårs fra sanns å forsamling.. tar dem ikke særiøst asså!

 

Foreslår at vi PARKERER VED PUMPEME TIL HELGA. ALTSÅ PÅ ESSO. Er hvertfall plass til 4 i bredden:)

02' Nissan Navara

91'240, søndagsbil

x88'740 turbo intercooler

x92'240, sladdebil

x86'240,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går økonomi og administrasjon ;)

 

ok, han her går på ingeniør-greier:P men trur jeg faktisk veit av noen som går samma linja som deg, men husker ikke i farta hvem det er:P

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleide å være en del biler på esso fredag og lørdag sånn fra 22 og utover til byen stenger, og faktisk også en del på søndager etter folk har blitt edru..

 

Men det er det vel slutt på nå.. Hva vil politikerne eller myndighetene eller hvem faen vi skal gjøre nå da? Som biring sier? røyke vårs høye, sniffe vårs skeive og drekke vårs fra sanns å forsamling.. tar dem ikke særiøst asså!

 

Foreslår at vi PARKERER VED PUMPEME TIL HELGA. ALTSÅ PÅ ESSO. Er hvertfall plass til 4 i bredden:)

 

støtter denne jeg også, håper flere gjør det samme...så møt opp folkens:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår