golf gutten Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 hei.eg skulle ut å kjøre i går,men batteriet va heilt dødt.starta bilen med start booster og reiste bort på ei bilrekvisita sjappe og fekk dei til å sjekke batteriet,dei sa det burde byttast.reiste å kjøpte meg nytt batteri.skulle ut å kjøre i dag,da var det dødt igjenn.noken som har vært borti noke lignande,eller har peiling på ka dette kan ha seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 få sjekket at bilen lader du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 når bilen er parkert og ikke går, sett en amperemeter klemme over minus eller pluss ledningen og se hvor mye bilen eventulet trekker.. Når bilen går kontroller at bilen lader tilnerma 14.4V,husk å slå av forbrukere. (iallefall rundt 2000o/min) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf gutten Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 det var vekselstrøms dynamoen som va gåen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Hvis batteriet ditt var originalt er det grei levetid på dem, men alltid fordel å sjekke lading direkte på dynamo og strømstyrke før man kjøper nytt batteri. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg