tokis Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Her om dagen sluttet dieselbørsa mi å lade tok av slangen fra luftfiltret å kjente på turboen var ikke no slakk der men turboen gikk tregt rundt måtte ta på bladene på den for å snurre den. Etter at jeg gjorde det ladet den igjen men den lager en lyd som høres ut som den suger. Kan den kokse så lagrene går tregt eller er turboen ødelagt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 komma, komma, komma... Hvis du må plages for å få "vifta" til å snurre, så er lageret ødelagt! Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Hørtes ikke bra ut det der. Er litt på lageret j også. Eller ta en tlf til noen som kan turbo. f.eks www.turbopower.no Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 komma, komma, komma... :) :thumb Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 :) :thumb mohaha :P Det er lageret, vedder 5000kr,- Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokis Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, da har jeg skrevet så mange kommaer at jeg slipper å bruke dem mer,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, men takk for råd og tips,,,,,,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 hehe er vi trøtte eller:) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg