TomasK Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Har aldri vært på noen sånne treff før, men måtte bare kjøre en tur til Norbyen på fredagen å se.. Da var onkel politi der. :) Litt for rånete for meg, men gøy å bare se litt. Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 var purken der? det var vel ikke lenge..? jeg så ikke no purk.. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Hvis du har den Golfen som jeg så kommende da jeg var der, så dro han ikke lenge før hvertfall. Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Tomas, tror nok du burde komme når det først er et passe størrelse på oppmøtet... Da vil nok meningen om at det er "for rånete" bli litt annerledes, ettersom det da kan faktisk ta bra av... Eneste minuset er en del av de berusede personene som liker å se på bil, og som bør holdes under oppsikt når de oppholder seg i nærheten ettersom jeg vet at folk har fort for å bli "keene" på å ripe bil og lage faenskap... Men har ikke hørt slike historier fra Nordbyen treffene enda... Vi sees der til våren (Jeg er for min del retired for iår.. Altfor kaldt) Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 S-2000! Jeg er ikke veldig Honda fan,men din syntes jeg er ganske strøken og så har den jo riktig farve.... Hilsen en GULING til...... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg