Gå til innhold

Pioneer og AUX inngang

Ranger emnet

Baldrick

Anbefalte innlegg

Tar du en titt her så vil du oppdage at AUX - in krever tilleggsutstyr.

"AUX-In (with optional CD-RB20"

AUX-In

Connect the optional CD-RB20 auxilliary source interconnector to any Pioneer IP-Bus headunit and enjoy your portable sources, like a CD, MiniDisc or MP3 player. Install them safely, hook up and enjoy your favourite tunes through your car audio system."

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jalla

Tar du en titt her så vil du oppdage at AUX - in krever tilleggsutstyr.

"AUX-In (with optional CD-RB20"

AUX-In

Connect the optional CD-RB20 auxilliary source interconnector to any Pioneer IP-Bus headunit and enjoy your portable sources, like a CD, MiniDisc or MP3 player. Install them safely, hook up and enjoy your favourite tunes through your car audio system."

I korte trekk:

CD-RB20 er den opprinnelige adapteren som MÅ benyttes om man absolutt MÅ ha CD-skifter i tillegg til AUX-inn.

IP-RCA er den nyeste varianten som er en del rimeligere, og som også er den beste løsningen om du ikke trenger CD-skifter.

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by @lpher

I korte trekk:

CD-RB20 er den opprinnelige adapteren som MÅ benyttes om man absolutt MÅ ha CD-skifter i tillegg til AUX-inn.

IP-RCA er den nyeste varianten som er en del rimeligere, og som også er den beste løsningen om du ikke trenger CD-skifter.

@lpher

Tror nok jeg får gjør som før da, bare bruke FM senderen på MP3 spilleren og ta signalet inn via radioen. Blir nok ikke sååå mye brukt uansett nå når spilleren spiller MP3.

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Tror nok jeg får gjør som før da, bare bruke FM senderen på MP3 spilleren og ta signalet inn via radioen. Blir nok ikke sååå mye brukt uansett nå når spilleren spiller MP3.

Om det er en bærbar mp3 spiller du skal koble til, så må jeg nok si meg enig i at det kan virke litt baklengs ja ;-)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider