lulle Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Heisan..er helt maketløs om å finne soltakmotor til buick regal cupe 81 mod Phoenix us car klarte ikke å finne noe brukt i statene.. vet bare att solmotor til caprice passer åsså Er det noen blant dere som kan hjelpe meg å finne en link på nettet som jeg kan kjøpe fra...har ikke lyst til å sveise igjenn luka heller :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 prøv å finne ut hveilke andre GM-biler som bruker samme motoren så blir det enklere å finne. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 jo det har nok det..men det er vanselig å finne...har ringt å hørt med nesten de fleste høggeriene,,men ingen har. så vet du om noen så rop ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 jo det har nok det..men det er vanselig å finne...har ringt å hørt med nesten de fleste høggeriene,,men ingen har. så vet du om noen så rop ut... Hold et øye på ebay, utrolig hva folk selger der Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 har tengt på d...men veit ikke hva æ ska søke på..har prøvd men får alt annet en det jeg skulle ha..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Hva er feil med den du har? Er ofte nedlitte børster og rust/vann inni som stopper dem, men ikke dermed sagt at det ikke er mulig å fikse, for en nevenyttig...:) Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Hva er feil med den du har?Er ofte nedlitte børster og rust/vann inni som stopper dem, men ikke dermed sagt at det ikke er mulig å fikse, for en nevenyttig...:) har d vært så vell..men problemet er at jeg har ingen motor. Det har vært lekasje rundt luken, så innertaket var tatt ned før jeg kjøpte bilen og motoren var borte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 har d vært så vell..men problemet er at jeg har ingen motor.Det har vært lekasje rundt luken, så innertaket var tatt ned før jeg kjøpte bilen og motoren var borte.. Har fått tak en soltak motor.. men det er fra en mercdes. Men drevet er 18 mm diam og det skal være 15 mm diam....ser ut som det skal gå å tesje av å bytte det drevet...hvor kan jeg få tak i drev? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg