Gå til innhold

Autofil i 300km/t.....

Ranger emnet


Lethal

Anbefalte innlegg

til KinG^KaoZ og Veglia Borletti

 

ser nå at vinge var en mulighet på lp400s og utover, så da må nok min tidligere sjef ha kjøpt en tidligere lambo siden han ikke fikk det på sin. (han kjøpte en vinge tvers over gata) husker ikke hvilket reg.nr han hadde men navnet hans står på karoseriet et sted, banka inn av en arbeider

 

sorry for off topic

oahhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen må bare ordne et bilde av den rullebanen i regn.... er det mulig å få vannplaning der???

 

Og er det vanskeligere å kjøre en bil i 300 rett fram enn 160 rett frem...? i en bil som er konstruert for å gå 360+? Det er klart at man skal være lett på rattet i de hastighetene... men alle som har kjørt så fort vet at dette kommer automatisk.... !

Hvis du ikke er LITT utenfor da... babyhmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvor mye folk klager.

 

Sånn jeg ser det så er det bare EN ting som er TÅPELIG i denne saken - det er det faktum av eieren av "egget" trakk seg fra en avtale. Det er LAMT!

 

Og jeg er HELT enig i det Lethal skrev om Jan Erik. Ingen verdens grunn til å kritisere han. Tror nok han kjører bedre enn mange av dere som skriver her...

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt latterlig og begynne og angripe Larsen på ting som att han sa v6 istedenfor rekke 6 og lambo ble aldri levert med vinge, selvsagt litt dumt visst autofil skulle være et dødsseriøst program om biler.

Men det skal ikke være det, det fokuserer på gleden ved bil ikke hvor mangen skruer det er brukt for og feste frontlykta på bilen.

 

Att Rustad sier påp åff om dump, Hva så?

tror ikke schumi vet så forbanna mye teknisk om biler heller, men han kan da kjøre bil fordet............

 

Att NTG nekter Larsen er greitt det, det er jo ikke deres feil att Tyskeren trekker seg, men de burde kanskje ha sjekket opp litt bedre og forklart litt om Larsen til han på forhånd.

Når det er sagt så er det helt latterlig og nekte Larsen og kjøre på stripa på torp med egget, er vel mangen her inne som en eller annen gang har vært nærmere 300 enn 200 på offentlig vei?

 

Går ut fra att de fleste har gjort dette med biler som er ett par hakk mindre egnet enn egget til disse hastigheter,sjekk tråden om hvor fort på norske veier.......

 

Selvsagt blir Larsen og co irriterte, at noen sier det er barnslig er helt latterlig, selvsagt blir de sure når de får beskjed om att de får lov og låne bilen.

Ordner alt mulig styr med det offentlige, og den papirmølla det fører med seg.

Taper 20 tusen ja det er kanskje ikke Larsen sine personlige midler, men det går på budsjettet deres slik att resultatet blir ett dårligere program da de mista det som mest sannsynlig hadde vært sesongens høyde punkt .

 

Blir litt irritert av folk som skal rakke ned på Larsen bare for att han er energisk og hyper når det kommer til bil, han viser en glede og entusiasme som er helt vill, jeg sier ikke att det er den eneste måten og vise det på,

jeg liker både Jeremy Clarkson , Vicki Henderson og Tiff Needel jeg men på forskjellige måter.

 

Og bytte ut Larsen på Autofil blir rart tror jeg,hvem skulee ha overtatt da gutta fra gamledagers "grønt lys".

 

Nei la oss være glad for att vi har ett bilprogram på norsk tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHU

NTG er pinglegutter... bilen var forsikret... ...og hvis den svenske loppekassa der ikke klarer å holde seg på veien når den er bred nok for en Boeing!!! så har den ingenting på veien å gjøre....! En bil som det skrytes med at kan gå i 300... bør ikke kreve en "kompetent" mann til for å kjøres ned en vei som er 50m+ bred og 3 KM lang....og HELT rett.... !!

 

I så fall så kjører jeg av på første AUSFAHRT hvis jeg ser tysker'n på Autobahn..

 

PINGLER!

 

ikke mye smart du nei...

 

hvis du har en veibane som er 50m bred, og kjører i 300km/t, er du klar over hvor smal den samme veibann faktisk er?

 

og det at det "skrytes" om 300, er ikke bare skryt...det er fakta...

 

og at du presterer å si at det IKKE burde kreves en kompetent mann til å kjøre i 300km/t, er jo faen meg helt på vidda...

 

skaff deg peiling gutt, du har tydeligvis ingenting å gjøre på veiene ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gå du på?

 

Seriøst:

 

En fil på e18/e6 er etter den nyeste standarden 4,5 meter og veiskulderen er ca 2 meter....

 

Dvs. et løp på en firefelts motorvei er 11 METER bred MEB veiskulder....

 

TORP's flystripe er 40 meter bred (har sjekket) !!! Det vil si at torp er FIRE ganger så bred som en tofelts motor vei det er lov å kjøre 100km/t på i norge!!!!

 

Du må jo være helt snøblind for å ikke klare å skjønne at å kjøre en bil i 300 på en vei som er 8 filer bred burde gå....!!!! Den er da tross alt laget for at det skal gå ann å kjøre den i èn fil??!?!?!

når du holder deg til mer normale hastigheter.....

 

Dette er tross alt ikke en råtten rånebil.... det skal være en supersportsbil???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JHU

Hva gå du på?

 

Seriøst:

 

En fil på e18/e6 er etter den nyeste standarden 4,5 meter og veiskulderen er ca 2 meter....

 

Dvs. et løp på en firefelts motorvei er 11 METER bred MEB veiskulder....

 

TORP's flystripe er 40 meter bred (har sjekket) !!! Det vil si at torp er FIRE ganger så bred som en tofelts motor vei det er lov å kjøre 100km/t på i norge!!!!

 

Du må jo være helt snøblind for å ikke klare å skjønne at å kjøre en bil i 300 på en vei som er 8 filer bred burde gå....!!!! Den er da tross alt laget for at det skal gå ann å kjøre den i èn fil??!?!?!

når du holder deg til mer normale hastigheter.....

 

Dette er tross alt ikke en råtten rånebil.... det skal være en supersportsbil???

Helt ening!

Og for å understreke poenget:

Rart Autobahn funker?? er ikke akkurat 50m bred den heller, og der kjøres det jo rett som det er i 300km/t ???:rolleyes:

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by memo

 

ikke mye smart du nei...

 

hvis du har en veibane som er 50m bred, og kjører i 300km/t, er du klar over hvor smal den samme veibann faktisk er?

 

og det at det "skrytes" om 300, er ikke bare skryt...det er fakta...

 

og at du presterer å si at det IKKE burde kreves en kompetent mann til å kjøre i 300km/t, er jo faen meg helt på vidda...

 

skaff deg peiling gutt, du har tydeligvis ingenting å gjøre på veiene ihvertfall.

 

Eh. Greit nok at han tar lett på det, men det er ikke så vanskelig å slenge bilen i øverste gir og trykke gassen i bånn helt til bilen ikke har mer å gi. Forsøket skulle jo som sagt gjøres på en flystripe.

 

Så du sier at du ikke hadde klart å kjøre bilen rett fram helt til nåla når 300? Jeg har prøvd min bil helt opp til 220 på nåla. Det var ikke så jævla vanskelig at det gjorde noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by memo

ikke mye smart du nei...

 

hvis du har en veibane som er 50m bred, og kjører i 300km/t, er du klar over hvor smal den samme veibann faktisk er?

 

Nyere forskning viser at den faktisk ER femti meter bred selv bilene på den kjører fort....!!!

 

At den "kan" oppleves som smal er riktig.... og det kommer av at du har stillestående referansepunger "ganske" nære på en vanlig vei.... men er du på ei slette som er så bred som dette området er, tipper jeg du blir fartsblind rimelig fort.... for du har minst 200 meter til nærmeste stillestående ting... og da kan jeg love deg at 100 km/t er temmelig kjipt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Somsagt som maaange har sagt, er det sykt dårlig gjort at di ikke ville låne ut bilen i siste liten..

 

Tror jeg snakker egentlig for ganske mange her da jeg sier at det er forståelsefult at JEL vart sur? Trokke det er mange her som akuratt hadde tatt det med et stort smil?

 

Og 20høvdinger er jo litt, viss du tenker på hva du faktisk kunne gjort med di, for eks laget et reportasje om noen som bygger opp en versting av en bil, hehe..

 

Og om JEL er kompetent til og kjøre i 300kmt, tror jeg det da.. Og som han sier trokke jeg at det er faktiskt så mange som han som har kjørt så mye på bane før.

 

Skulle noe sjedd noe gale, så er begge forsikra vell? Men det tviler jeg faktisk at det hadde skjedd når dem hadde sånn tørkegreier..

 

Just my lines..

 

mvh Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår