Gå til innhold

VW 1973 Boble 1300s

Ranger emnet


Snazen

Hvordan farge burde jeg ha? (se alternativer i bånn av innlegget)  

46 stemmer

  1. 1. Hvordan farge burde jeg ha? (se alternativer i bånn av innlegget)

    • Orange og Hvit?
      16
    • Blå og Hvit?
      17
    • Ensfarget?
      12
    • Ingen av delene? [Forslag?]
      1


Anbefalte innlegg

Jeg har ett strøkent panser til deg hvis du er interresert.. Hvilke merke er den bakplata di? vær obs på at det er VELDIG dårlig passform på de.. og du har ikke rust under støtfanger festene bak?

 

Takk får tipset... Er ikke sikker på hvem merke det er... men det kan jeg finne ut iløpet av uka.;) Det var litt rust under støtfanger festene bak.. men fått fjernet dette... Hvor mye skal du ha får panseret ditt isåfall da?

 

Her var bak støtfanger festene:

velvpk03.jpg

Marius Jansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du ser gjerne ikke rusta under festene før du har tatt av bakplata. men der får du kjøpt rep blekk for en rimelig sum, så det ordner seg uansett.. tror det koster ca 250 pr side. det er innerskjerm med festebrakett for fangeren.

 

 

Ånei... Så da var det sikkert noe annet jeg mente..;)

Men skal grunde det meste med epoxy grunding, og spraye rundt med den del tektyl.. så tror du det virkelig er nødvendig.. når det har vist seg å være lite rust på bilen fra før av.

Marius Jansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukket ned et boble prosjekt for noen år siden.

Å rustplassene er vel gulv,festene til stigbrettene,bak bakplaten og forstillingen kan fort bli råtten(fester til dempere)

 

Har jeg vært deg å skulle fått bilen dønn strøken så har jeg delt den ifra understellet.

 

Arbeidet så langt ser bra ut,stå på:)

Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukket ned et boble prosjekt for noen år siden.

Å rustplassene er vel gulv,festene til stigbrettene,bak bakplaten og forstillingen kan fort bli råtten(fester til dempere)

 

Har jeg vært deg å skulle fått bilen dønn strøken så har jeg delt den ifra understellet.

 

Arbeidet så langt ser bra ut,stå på:)

 

Hmm... ja da høres det ut som det kan være lurt..:P hehe.. så får gjøre det å se litt etter...:)

 

Takk får tipset!

Marius Jansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser det best når du tar av bakplata.. det ruster hull under braketten til fangeren, så du ser det på motsatt side av innerskjermen når du tar av bakplata..

 

Da skal jeg gjøre det...:P

BTW..

Ser ut som jeg tar å kjøper det panseret ditt.. men har lyker som er fine..:)

Marius Jansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår