Gunball Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Er på jakt etter styling til V70 min, og fant bildet av denne på nett... Jævlig fet syns jeg, så noen som veit hvor jeg kan få tak i den fronten?? og grillen?? Bilde 512 av 586 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Er på jakt etter styling til V70 min, og fant bildet av denne på nett... Jævlig fet syns jeg, så noen som veit hvor jeg kan få tak i den fronten?? og grillen?? Det der er den orginale C70 fangeren, kjøpes hos din lokale Volvo forhandler, grillen kommer ifra V70 Cross country. Kjøpes også hos Volvo. Eller om du søker rundt etter brukt på nettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunball Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Takk for den... vet vel ikke om noen bra svenske sjapper å bestillen fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Takk for den... vet vel ikke om noen bra svenske sjapper å bestillen fra? Hova.com er en svensk butikk som selger XC grillen. Fangeren blir det kansje værre med, men går jo selvfølgelig å bestille via Bilia i sverige. Fangeren kommer ferdig lakkert, så det er viktig at du oppgir fargekode på bilen. Men personlig synes jeg R-fronten er penere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunball Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 ja ok.. sweet, da skal jeg sjekke ut det.. R- fronten ja, har ikke sett den.... Du har vel kanskje non bilder an? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 her er det en R front Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunball Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 ja ganske kul den og... Får se hva det blir til.., må få pimpa opp familie bilen litt hvertfall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg