ojsteiN^ Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Hei. Er det noen lover og regler ang. sveising av bakluke, for så å flytte skiltet ned i fangeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI G60 Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Hei. Er det noen lover og regler ang. sveising bakluke, for så å flytte skiltet ned i fangeren? Kan jeg få bilen registrert etter dette? Er bare å tute å kjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 må vel legge opp skiltlys? Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Er bare å sveise, men må ha skiltlys når du skal på eu-kontrollen.. eller du kan tape fast noen før kontrollen slik at du bare får en 1'er feil fordi de ikke lyser og så ta de av igjen etter kontrollen Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Er bare å sveise, men må ha skiltlys når du skal på eu-kontrollen.. eller du kan tape fast noen før kontrollen slik at du bare får en 1'er feil fordi de ikke lyser og så ta de av igjen etter kontrollen trenger vel ikke skiltlys i det hele tatt? får bare 1'er feil uansett trodde jeg? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 trenger vel ikke skiltlys i det hele tatt? får bare 1'er feil uansett trodde jeg? hmm, nå ble jeg litt usikker, men er det ikke 2'er feil hvis du ikke har det i det hele tatt og 1'er feil hvis de ikke funker? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l0Ff_ Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Tror det står i loven, at alt påmontert lysutstyr skal fungere eller noe sånt. Mener og tror vertfall at det var det kjørelæreren min sa. Siter Mvh l0Ff > 74' Opel Manta Berlinetta "Stuntbilen" > 84' Opel Corsa "Casanova" X 98' Honda Civic "Japsepinnen" X 91' VW Golf "Fuglespisern" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI G60 Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Tror det står i loven, at alt påmontert lysutstyr skal fungere eller noe sånt. Mener og tror vertfall at det var det kjørelæreren min sa. Er jo en selvfølge at det er lys og at dem virker for at det skal være lovig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l0Ff_ Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Ja, men ville jo presisere at loven sier de skal fungere... men med ettertanke var det et det et poengløst innlegg. Siter Mvh l0Ff > 74' Opel Manta Berlinetta "Stuntbilen" > 84' Opel Corsa "Casanova" X 98' Honda Civic "Japsepinnen" X 91' VW Golf "Fuglespisern" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 så vidt eg vet så er det 1`r feil om 1 skjilt lys er gåent og 2`r feil om begge er gåen... menn om det bare er ett skjilt lys (som f.x opel) så er det 2 feil med en gang.. menn er jo noen verksted som er veldi slappe på dette og da og skriver 1`r feil ;) bare og kommentere dette vist jeg er helt på jordet no :P jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrVirril Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 får itj 2er feil om begge skiltlysene er def. fortsatt bare 1er feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 får itj 2er feil om begge skiltlysene er def. fortsatt bare 1er feil. ... ja, dette har vel du peiling på, siden du tar EU-kontroller daglig:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Hvorfor ikke bare faktisk montere fungerende skiltlys? For å sitere Jeremy Clarkson; "How hard can it be?" Men seriøst; Hvor vanskelig er det? Jeg ser for meg at det er veldig enkelt, ser bare ikke problemet. Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 ta og koble deg inn på kjørelysene å bor et lite hull i bagasjen ne på skrå slik at du kommer bak fangeren. legg ledningene igjennom hullet og ned tett igjen men sikaflex etc. bor på et lite hull i fangeren der lyset skal stå. vanskeligere er det ikke. men der er ikke påbutt med skilt lys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojsteiN^ Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Men seriøst; Hvor vanskelig er det? Jeg ser for meg at det er veldig enkelt, ser bare ikke problemet. Ok. Nå var det egentlig ikke framgangsmåten jeg var ute etter! Lurte bare på hvordan lovene rundt dette er! (f.eks om jeg får en ener feil om jeg ikke har fungerende skiltlys, om det er påbudt med skiltlys osv..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg