MazdaPowah Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Bilen min skulle ha vært på EU-kontroll i februar. Har fått bestillt time nå til mandag 3.mars og det var visst helt greit at det skjedde etter februar. Problemet er at jeg ikke kan den dagen likevel. Spørsmålet er om en kan drøye til nærmere 15.mars? Vet dere hvordan systemet fungerer der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Bilen min skulle ha vært på EU-kontroll i februar. Har fått bestillt time nå til mandag 3.mars og det var visst helt greit at det skjedde etter februar. Problemet er at jeg ikke kan den dagen likevel. Spørsmålet er om en kan drøye til nærmere 15.mars? Vet dere hvordan systemet fungerer der? skulle vært i Mai jeg^^ men veit ikke... har ikke bilen på veien da, skal på eu-kontroll neste uke:P Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Går greit ut mars. Etter det får du et brev om avskiltingsbegjæring. Så etter den tid er det best å ikke bli stoppa i kontroll, selv om det i praksis tar litt lenger tid før registrene er oppdatert. Kontrollerer flere biler hver uke som er for seine Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Du kan gå 1 mnd over tiden, men etter det bør du ikke vise deg på veien;) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egers Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Du får 1 måneds utsettelse, etter dette kan/må du sende skriftlig søknad til nærmeste region-kontor for evnt lenger utsettelse.. blir søknad innvilget får du et nytt brev om enda 1 måneds utsettelse. Siter - '06 Toyota Avensis TTE X '97 Audi A3 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 lurer på en ting, dere som ikke klarer å få bilen på PKK før tidsfristen, hvor lang frist må dere egentlig ha? Får jo varsel 4mnd før fristen går ut. Er det så vanskelig å bestille seg en time istedet for å sette himmel i bevegelse når man ikke har rukket å komemt seg på en helt enkel kontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Skulle vært godkjent i august 07 min, godkjente den onsdag:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 hehe, godt du innser selv da at du har god tid:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg