Ghost. Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 hejsann , na MÅ jeg nesten vite om i det hele tatt er "lett" å montere på audi håndtak på zweier, er det noen her som har gjort det før som kan gjerne fortelle meg hvordan det er å gjøre det ? eller gjerne finne en instruks på internett hadde vært kjempe setter pris å det =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Du tenker på slike? Er ikke så utrolig vanskelig. må sveise de fast og pusse og da er den største jobben gjort.. etter det må du få lagd til nye stag til låsekassen slik at du kan få lukket opp bilen... Hvis du skal ha håndtak med låsesylinder så vet jeg ikke hvordan det blir da jeg ikke har gjort det Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 altså , den leteste jobben for meg er jo å sveise og pusse da =) men låsemekanismen ? hvor vanskelig er det å tilpasse den fra audi på den orginale mekanismen til golf ? eventuelt hvilken låsemekanismer må jeg bytte ut med audi sitt ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Jeg har audi 80 låsekasser på bilen. men man kan bruke de orginale ved å borre et hull i tappen som åpner døra. du skjønner lett hvilken tapp jeg mener når du ser den:p resten av staget må du lage selv men det er ganske lett Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 ok , det er greit med låsekassen , men var da noen javli kompliserte greier på orginalt golf håndtak , lurer bare på om det er vanskelig å tilpasse det med G 2 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 DETTE VAR IKKE LETT!!!! :p noen av det vanskeligste som jeg har gjort på bilen så langt og jeg har gjort en del , lettere å overhale motor ^^ jeg hadde Audi håndtak med golf låsekasser MASSE styr med å tilpasse alt sammen , masse sveising og Uff uff dette er nesten ikke verdt det engang :( skulle likt å vite om det var lettere med Udi sine låsekasser Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Husker jeg sleit litt med å tilpasse stagene fra håndtaket til låsekassen men, det gikk... Hva sliter du med a? du må borre et hull i tappen på låsekassen som dyttes ned når du skal åpne døren. Dette har audi 80 låsekassene orginalt Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 er nesten ferdig nå da ... men har tatt med lang tid =p og massse sveising skal ta noen nærmere bilder av hvordan det er laget Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 du må borre et hull i tappen på låsekassen som dyttes ned når du skal åpne døren. Dette har audi 80 låsekassene orginalt That's it? Så hvis man borrer det hullet på låsetappen så er G2'ens låsekasse like god som Audiens? Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 That's it? Så hvis man borrer det hullet på låsetappen så er G2'ens låsekasse like god som Audiens? Jepp, men audi låsekassene ser litt bedre ut da de er krommet;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vincent_vega Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Jepp, men audi låsekassene ser litt bedre ut da de er krommet;) Sant! Husker nå en kompis som hadde en gullfarget Audi 80 coupe med krommede låsekasser i dørene... Takk for tipset, der fikk jeg pinadø noe nytt på innkjøps-listen! :D Siter 99'mod Audi A6 1.8T avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg