Bil1 Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 trenger billig forsterker på 1500w rms eller 2 forsterkere på 750w rms. Skal drive to Kicker L7 elementer i en russebil. Noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 denne funker helt greit, men gir ikke "mere" en 1200w rms da. holder til de fleste.. Auto Bilstereo Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 den dynabel forsterkeren er gull 4 money!! ellers har jeg knall erfaring med Kx1200 eller sx1250 :) men blir vel en del over deres budsjett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Holder vel lenge med en soundmagus x-3200 til kicker vel?? Lydkvalitet får du jo ikke uansett ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterb Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 hvorfor ikke bare ta en sound magus 1502 da? får den for 1300kr på pcutsyr og om du bor i fredrikstad eller i nærheten kan du hente den der selv for 50kr ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Holder vel lenge med en soundmagus x-3200 til kicker vel?? Lydkvalitet får du jo ikke uansett ;) stemmer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil1 Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Lydkvalitet får du jo ikke uansett ;) Hva meiner du med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Holder vel lenge med en soundmagus x-3200 til kicker vel?? Lydkvalitet får du jo ikke uansett ;) hva er det som er så bra med dynabel iforhold til andre forsterkere? for meg høres det ut som at dynabel er verdens beste, med det dere sier aldri prøvd merke selv, derfor jeg lurer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Hva meiner du med det? Jeg mener at kicker låter dritt... Og når det gjelder dynabel forsterkere, så er ikke de verdens beste, men meget bra i forhold til hva de koster ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxhp Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Jeg mener at kicker låter dritt... Og når det gjelder dynabel forsterkere, så er ikke de verdens beste, men meget bra i forhold til hva de koster ;) jeg kjører selv kicker L7 med zx 1000 av kicker og alt det der. kicker er mer av en dyptgående subb alså ikke en bass men en subb. har hørt mye løye men kicker er min type subb."at bassen kjennes ut som om hode ditt ska sprenge" Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg