Gå til innhold

Senkesett Golf 5

Ranger emnet


Golf5

Anbefalte innlegg

Hei!!

Snart er snøen borte og har begynnt å planlegge senking av golfen til sommeren. Hvor har dere handlet og hva?Pris? Jeg tenker litt på justerbart senkesett.

2007- Vw Golf V 2,0 tdi 4motion

2004- Volvo V50 2,0 tdi*solgt

2004- Vw Golf V 1,9 tdi*Solgt

1989- Mercedes 190E 2,0 *solgt

1985 Audi Coupe Quattro*Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg driver akkurat med samme prosjekt.. Norsk Bildelsenter har senkesett til 9500.. Ett sted i Oslo hvor jeg sjekka hva de skulle ha for montering skulle de ha mellom 3 0g 4000 kr, helt sykt..

Men vurderer senkesett jeg også, og d blir nok justerbart. er bare redd for åssen det blir å kjøre iogmed at jeg ikke har peil på det..

Golf V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lavt har dere tenkt å gå da?

 

Eibach Sportline er et godt alternativ om dere ikke skal senke mer enn 50mm

 

De fleste høydejusterbare er godkjent med senking 35-65mm, mens FK er vel det som går lavest utenfor godkjenningsområdet

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp montert Fk highsport(justerbart) på min GT. Ble bra det:) Med frakt kom det på 7400kr fra Streetdesign.no.

 

Har du bilder da??

 

Min har 4motion så vet ikkke helt om det er gunstig å senke disse. noen som har erfaringer med dette? har mest lyst på justerbart, men er jo endel billigere med senkefjærer.

2007- Vw Golf V 2,0 tdi 4motion

2004- Volvo V50 2,0 tdi*solgt

2004- Vw Golf V 1,9 tdi*Solgt

1989- Mercedes 190E 2,0 *solgt

1985 Audi Coupe Quattro*Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var veldig nice d der:)

 

Jo takk. Ble veldig fornøyd:) Er som sagt ennå en del å justere på hvis man vil ha den ennå lavere.. Slik som den er nå kommer jeg greit over fartsdumper. Bilen ble jo en del stivere da, men funker helt greit til daglig bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bestilt 35mm H&R Senkefjærer til min Golf 5 sportline:D

de blir montert på tirsdag i neste uke hos Møller, gleder meg:D

 

Noen andre som har sportline med 35mm senkefjærer? bilder?

 

Hvilken pris har du fått på dette om jeg tør spørre? Lurer nemlig på å senke min egen bil (Golf V GT), men ønsker å gjøre det hos Møller for å ikke få noe kluss med garanti og liknende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår