hvarland Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Hallo... Har en passat stv. med 4x4 ... Nå har det seg sånn at det er endel småplukk med bilen (som slitte dempere, plugger, vent.anl. etc etc) i tillegg er jeg vell noe al'a dyslektiger når det kommer til det å mekke bil. Det jeg er på jakt etter er en kilde på nett som viser steg for steg hvordan jeg skal går frem for å skifte ulike slite deler på passaten min.. og som i tillegg viser hvilke feller jeg ikke skal trø i.. sånn at jeg kan drive å kuke litt på egenhånd. Hadde blitt jæ&/"""/¤% takknemlig for linker info etc. På forhånd mange takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Kjøp deg haynesboka. Mer eller mindre ingen hobbymekanikere som IKKE har den boka til sin bil. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Bull Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Ta en titt her Volkswagen Technical Site Siter VW Passat 1.8T GT28RS VW Golf III 1.8T Opel Kadett E(solgt) Opel Manta 2,2i turbo(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg