alfafa Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Var på EU kontroll med min 84mod forrige uke. Verkstedet påpekte at jeg hadde byttet motor fra 2.0 forgasser til 2.0 is, og at jeg måtte ha påskrift fra biltilsynet om det i vognkortet. Dette trodde jeg var en smal sak, dro til trafikkstasjonen og la fram saken, men da fikk jeg hakeslepp ! De krevde typegodkjenning ! Noen som har lignende erfaringer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Bare å få en forhandler til å dokumentere at bilen ellers er lik Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Ford norge har vel blitt ganske tilbakeholden på slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 det står et sted at hvis du ikke har effekt økning over 10% av det ogrinale så skal det ikke trenges godkjenning... og du har gått fra 105 til 115.. Og i tillegg så har bilen renere co2 utslipp nå, så ser ikke helt problemet.. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg