Mirus Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Endelig slutt på bokstavkjeks Styret i Orkla-eide Sætre bestemte fredag at Sætre kjeksfabrikk på Kolbotn skal nedlegges. De 130 arbeiderne på Kolbotn synes nedleggelsen er vemodig, mens andre jubler. Konsernsjef Jens P. Heyerdahl i Orkla vil flytte produksjonen til Sverige, skrev Dagens Næringsliv i går. – Vi har snudd de steiner som kan snus, sier representant for de ansatte og klubbleder John Helge Delbekk i Sætre. Endelig slutt på griseriet Trebarnsmor Marita Olsen i Moss er imidlertid godt fornøyd med nedleggelsen: – Jeg kjøpte en pose Sætre bokstavkjeks til vår datters fireårsdag. Sjokket var enormt da jeg fant alle slags ord og uttrykk i posen. Ikke bare kunne jeg konstruere ord som kuk og anal. Også mer raffinerte ord som runke og klitt åpenbarte seg etter rundt 10 minutters staving. – Vemmelig og grisete, er Maritas dom. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Marita Olsen... hvis du leser dette her. DU ER EN JÆVLA IDIOT, DIN FORBANNE JEHOVA TØS! takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 4, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 ...og bokstavkjeks som var så godt! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Er det seriøst det som står der? i såfall, hva faen om ungen hennes finner en blyant, kritt eller no :D Trodde ikke slikt var mulig jeg... Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet August 11, 2002 Rapporter Share Skrevet August 11, 2002 Dama mi skal ikke bli psykisk ustabil etter vi har fått unge! Hva faen, kan lissom ikke unger spelle scrabble fordi de kan stave pikk, kukk, anal, fitte, klitt osv? kebabåndes Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg