Wildzor Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Ringte på denne en dag.. AutoDB.no var noe små bulker, speedo var koplet ut, noe av grillen mangla, fører sete var litt slitt.. på sommerfelgene var det 2 utslitte dekk ( bak ) og det sto på 265/30/18 bak på de M5 felgene.. var en som skulle komme å se på den idag, så skal ringe senere å høre om han tok den. Km. standen stemte, og det var ikke skifta speedo eller noe.. Hva syntes dere om denne? er dette noe å satse på? Eller burde jeg vente litt, og heller kjøpe en av en litt eldre mann som har hatt den på eu- godkjenning ? Er jo en fordel dette da, men må liksom koste på bilen litt mye slik jeg kunne tenkt meg å ha den... Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 35.000 = helt strøken 520, den var ikke helt strøken. Var jo gjort litt, noe som er pluss var alt utstyret som var. Syns ikke 35 var så gæli for en godt utstyrt en. Tenk litt på hvorfor girkasse, mellomaksel og klokke er byttet, kan jo hende han har kjørt bilen ut av helvete. Men kikk litt på forskjellige før du bestemmer deg for en og sammenlign. Siter Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs Range Rover 3,5 Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart) Bmw 520 24 ventiler(Til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Synes 35 var litt i meste laget. Tenker da på at han har byttet girkasse, mellomaskel og klokke.. Mest sannsynlig på grunn av havari.. Å når man kjører såpass hardt, holder ikke motoren så veldig lenge.. :p Uansett, var jo endel utstyr, å bilen _SÅ_ jo pen ut.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Pappa sa han kunne få pruta den ned til hvetfall 30k :P skal ringe senere å høre om han andre tok den, hvis ikke tar vi turen bort og ser på den og prøver den! Når jeg ringer skal jeg også spørre hvorfor han har skifta grikasse, mellomaksel og klokke! Er dette etter havari er bilen uintressant på min side hvertfall! Men er det byttet fordi det er sterkere eller noe sånt er det kanskje en mulighet? Girkassen, mellomaksel og klokka var fra en 97 mod, så om den er sterkere har jeg ikke anelse om, så hvis noen av dere vet dette så skrik ut :P Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Hvorfor ha en sterkere kasse på den bilen der, når den som er der orginal er sterk nok fra før? (Til orgiale HK vel og merke).. Om han sier det er pga det som står i nå er sterkere, ville jeg ha tvilt litt før jeg trudde han.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Faren hans er og en kompis bilmekanikere og han sa at det var de som skifta det på verkstedet så kan jo høre med faren også om vi tar turen bort.. Men han kan jo støtte selgeren og si at det er for å forsterke selv om det har vært havari? Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Har ikke fulgt med på prisnivå osv, men to kamerater av meg har kjøpt seg hver sin e34 525 24v og begge de kosta under 30k. Fullt brukbare biler var det også, så 35 er jo kanskje litt mye for en 520 av samme årsmod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Har ikke fulgt med på prisnivå osv, men to kamerater av meg har kjøpt seg hver sin e34 525 24v og begge de kosta under 30k. Fullt brukbare biler var det også, så 35 er jo kanskje litt mye for en 520 av samme årsmod. Ja, men jeg kan få den ned noen 1000 pga skader og mangler :) Men var de 2 bilene kjørt mer enn denne da? har jo litt å si det og? Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 etter det jeg skjønner så er du veldig usikker på bilkjøp :p Ikke tro på alt selger sier. noen er så sleipe at de kan juge deg god og full om du virker usikker.. Men ville sjekke hvorfor han har bytta kasse osv.. bilen så jo fin ut men dårlige mobil bilder kan juge.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildzor Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Ja, er usikker som du sier :P så trenger MYE info om disse bilene, som hva jeg burde sjekke om jeg tar en titt på den.. Skal seff spørre om det med kassa og det! Siter Audi S4 2.2tq sedan x Audi 100 2,3E, Ford Mondeo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Downhearted Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Her både sett og prøvd bilen selv. Etter min mening er ikke denne bilen verdt prisantydningen på 35 000,- Utdyping sendt i PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Downhearted Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 - dobbelpost - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrudien Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 noen som veit ka som er gale med bilen min eller??????? det er ein bmw 520i 1988mod.....har skiftet bensin pompo men starter endo ikkje.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg