Olsen_nissan Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Hei.. Jeg har en golf 1 cab som jeg lurte på om jeg skulle fått litt lyd i.. Har en 12" mtx subb og en forsterker som jeg lurte på å sette i den.. Men problemet er jo at bilen "lekker som en sil" altså det blir mye vann osv i taket som drøpper ned rundt om kring i bilen.. Noen som har noen tips å komme med? om hva jeg kan gjøre? Øyvind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Marinehøytalere og vanntett forsterker boks! Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Da må du jo fikse lekkasjen da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Da må du jo fikse lekkasjen da ;) :D .... fixe lekasje i en mk1 golf cab... :D Da mån jo fløtte til sahara... "LITT" upraktisk kanskje. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Hadde en subkasse i en gammel bil som jeg satt bort når jeg dro i militæret, når jeg kom tilbake og lukket opp kofferten var hele kassa sugd full av vann og begge subbene var også fucked.. Fiks lekasjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 :wonder: Hvis du er flink på fin mekk (i mangel på et bedre ord) så får en kjøpt ganske rimelige, gjør det selv cab rep kit fra England. Hør med vw- klubber der. Har sett kit til andre biler helt nede i 200 pund (ca 2500+moms,-) Da får du en cab god som ny. Men det er ingen lett jobb. Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Takker for svar.. Det går ikke ann å fikse lekasje i en golf cab..:D vedder 100 spenn på at di lekker når de kommer nye fra fabrikken.. Vil forsterkeren ta skade av å bli plasert i en helt tett boks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Takker for svar.. Det går ikke ann å fikse lekasje i en golf cab..:D vedder 100 spenn på at di lekker når de kommer nye fra fabrikken.. Vil forsterkeren ta skade av å bli plasert i en helt tett boks? Forsterkeren er avhengig av ventilasjon, ellers blir den inn i h.. varm og kan stryke med... Så vil tro at det er en dårlig ide å plassere den i en tett boks.. Fiks heller bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 hehe.. det er som sagt ikke mulig:P Men kan vel gjøres tettere.. Lurer på om jeg skal gjøre ett forsøk på å fikse noe plast inn i hatthylla.. Så er vertfall subb og forsterker "reddet".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Du greier å lage et tørt kammer inni bilen ett sted. En tett boks er ikke no triks, men et tørt sted burde vær mulig.... litex eller no:D Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jason940 Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 :camper: Kjøp deg marine høyttalere til å ha i bilen, og en tett tilhenger til å ha resten av anlegget i Siter 360 M/TURBO TIL SALGS Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 haha:D tilhenger funker fett:D hvor får man tak i marine høyttalere da? og hvordan ser de ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nisswin Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Veit at maritim.no har ihvertfall, kjøpte der til båten... Men sikkert andre som selger bedre/billigere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg