Reli8 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 hei! jeg har en Audi A4 1.8T.. også lurte jeg på om dere har noen anbefalinger til effekt anlegg..? en sporty lyd! kanskje noen nettsider med lyder og utseende..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Ferrita :partyon: www.Ferrita.no Ligger ett par lydklipp av en A4 turbo på youtube, en på vacn-forumet som la inn.. Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Støtter forslaget på Ferrita, har det sjøl:) Men det finne også -Simons -Miltek -Remus Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 henger meg på her: Er muligens ute etter 2,5" anlegg. Jeg vil ha sporty lyd når jeg gir på, men ingen lyd når jeg ligger å cruiser. Noen som vet/har? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 henger meg på her:Er muligens ute etter 2,5" anlegg. Jeg vil ha sporty lyd når jeg gir på, men ingen lyd når jeg ligger å cruiser. Noen som vet/har? leiter etter akkurat samme greien. hørte om et slikt anlegg for en stund siden, men husker ikke hvilke merke det var.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 henger meg på her:Er muligens ute etter 2,5" anlegg. Jeg vil ha sporty lyd når jeg gir på, men ingen lyd når jeg ligger å cruiser. Noen som vet/har? Akkurat slik jeg ville beskrevet Ferrita anlegget. Hører en fin, mørk tone på tomgang. Veldig lite når en kjører normalt, men når en drar på skikkelig og turbotrykket flyr opp i 1bar. Da hører man det godt inni bilen og så høres det dritfett ut for alle andre utenfor ;) Her er videoklippet jeg prata om: YouTube - Audi A4 Ferrita Eksos Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a4-18TQ Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 hva med det som bsr har? BSR - 2,5" komplett efter kat. Siter Audi A4 1,8TQ Avant 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg