Bård Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Jeg skal lage nye bein til et bord/media-PC jeg har (http://www.qvhouse.com/pictures/portfolio/furniture/19704.jpg) I den forbindelse har jeg vært på Ikea og kjøpt fire meterlange stenger i massivt stål som jeg tenkte å bruke. Disse stengene er lakket med et eller annet. Må jeg pusse vekk denne lakken før sveising (MIG), eller vil lakken uansett smelte bort når jeg begynner å sveise? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rodriguez Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 du MÅ pusse vekk lakken først, la det bli helt reint rundt der du skal sveise. Siter porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 lurt å fjerne lakken så du får sveist. blir også porer om du ikke gjør det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil89 Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Tviler på at det i det hele tatt skjer noe som helst om du ikke sliper bort lakken først :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Tviler på at det i det hele tatt skjer noe som helst om du ikke sliper bort lakken først :P jo.. må være slipt bort litt, for at den skal "tenne" lakk leder ikke strøm. og det blir masse forurensing i sveisen, viss du ikke fjerner lakken, blir seende ut som måkedritt! og det lukter helt jævlig. og fryktelig skadelig! Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrendum Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Grunnen til at du må slipe bort lakk ,er fordi vist ikke får ikke apparatet kontakt med materialet du prøver og sveise på :) Få det rent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg