Gå til innhold

Min VW Bora Silver

Ranger emnet


Ryeng1

Anbefalte innlegg

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er noe treff der... Fikk invitasjon av en eller annen fyr.. Tenkte kanskje å kjøre en tur hvis det ikke skjer noe annet... Lenge siden jeg har kjørt en tur liksom... :)

Hvis du ser på treff på forumet så står det der så jeg... Heng deg på da??? :)

 

 

Hmm, kunne sikkert tatt en tur, men jobber hele helga =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du setter in xenon i sånne lykter med gammel type reflektor så er sjangsen stor for at du kommer til og blende mye de du møter.

 

Linse lykter " kutter " lys bilde på en bedre måte som gjør at lyser ikke treffer så lett møtende bil som med vanlige reflektorer.

 

Stagen

- 01 Passat 2.5 TDI 4 motion

X 00 Bora 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du setter in xenon i sånne lykter med gammel type reflektor så er sjangsen stor for at du kommer til og blende mye de du møter.

 

Linse lykter " kutter " lys bilde på en bedre måte som gjør at lyser ikke treffer så lett møtende bil som med vanlige reflektorer.

 

Stagen

 

okei, det visste jeg ikke.. Så hvis jeg setter inn Xenon pærer i disse lyktene, så blir de veldig skarpe med andre ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis så skarpt, men helt feil lysbilde og spredning... Ser alltid hvem som har ettermontert xenon etter veiene og ikke har linser for å si det sånn :)

Så noen svarte linselykter men de hadde angel eyes selvfølgelig... Skal være på utkikk =)

221fkfs4013xi0.jpg

2003 VW Caddy 1.9TDI

Min 2008 Yamaha YZF R6

x 2005 BMW 118D - x 1999 VW Golf IV GTI 1.8T

x 2000 Audi A3 1.6 - x 1989 VW Golf II 1.8 GLi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis så skarpt, men helt feil lysbilde og spredning... Ser alltid hvem som har ettermontert xenon etter veiene og ikke har linser for å si det sånn :)

Så noen svarte linselykter men de hadde angel eyes selvfølgelig... Skal være på utkikk =)

221fkfs4013xi0.jpg

 

Ok, skjønner tegninga ;) Har sett på linselykter å, men syns prisen er litt stiv.. Også skulle jeg ha en del annet småtteri fra TMtuning så da ble det til at jeg kjøpte orginal sorte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår