Gå til innhold

Min VW Bora Silver

Ranger emnet


Ryeng1

Anbefalte innlegg

Gratulerer med ny bil da :)

Skal du sette på bi-xenon kit

så må du bytte til linselykter og...

100 ganger penere :)

Har faktisk noen strøkne hjulkopper til de vinterfelgene liggende om dine skulle være stygge...

 

Jo, takk for det :) Ja, vi får se etterhvert.. Kommer til å kjøpe nye baklykter først, så tone rutene,Frontfanger og deretter Xenon.. Så nærmere sommern tenker jeg ;) Hmm, du tenker på den koppen som VW logoen er eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sier det her å jeg, Fader at du kjøpte den! Jeg vil ha den :p hehe!

 

Men gratulerer med fin bil :)

 

Hehe :) førstemann til mølla vettu! ;) den hadde stått inne noen uker, og er ikke så mange som kjøper Bora egentlig, så da tenkte jeg at. Hmm, kanskje jeg skal kjøpe meg Bora :driving

Så da ble det til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt av servicer er gjort så er ikke noe å si faktisk! den er bra stelt med!

 

Og du, hvis du vil ha anlegg i den, så vet jeg om rammer som passer rett inn i bagasjen til 2 12" bassere(mener jeg det er) og til forsterkere!

Oslo & Larkollen

Audi A3 1.8TQ RS

 

Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil)

| X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt av servicer er gjort så er ikke noe å si faktisk! den er bra stelt med!

 

Og du, hvis du vil ha anlegg i den, så vet jeg om rammer som passer rett inn i bagasjen til 2 12" bassere(mener jeg det er) og til forsterkere!

 

Okei, det høres jo bra ut! Jeg har fullt Pioneer anlegg som skal inn så det går greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår