Gå til innhold

Min VW Bora Silver

Ranger emnet


Ryeng1

Anbefalte innlegg

Da var endelig anlegget komplett ferdig! :) og godt er det.. Drivi sammenhengende siden kl.15 så syns det var greit å bli ferdig nå..

 

Lyden ble smooth etter min (og Henning) sin mening. Kanskje litt mye diskant til tider men det er bare å justere så :) Legger ved bilder som avtalt, så får dere bare spørre om det er noe! :)

 

Først var det på med nok en sikring!

DSCN2987.jpg

 

Så litt måling av strøm her og der

DSCN2924.jpg

 

Lage hull litt ''lufte rør''

DSCN3016.jpg

 

ledninger er alltid morro!

DSCN3010.jpg

 

Ferdig resultat (har igjen å plugge inn Flexi røret)

DSCN3017.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 138
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir det riktig volum på kassa når den var tett fra før av da, og så portet?

 

Bildene tatt hos Olerud el? Lignet fælt...

 

Orginalkassa til bassern min er helt lik den jeg har, men med flexirøret i front. Så, fikk klar beskjed om at det ville hjelpe på lyden, og jeg har syns litt synd på bassern fortiden.. låt ikke helt bra baki der til tider.. Så, noe måtte gjøres! nå er lyden forbedret iallefall ;) og ja, det er hos Olerud. Riktignok Henning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få på de små felga dine da:p Kan da ikke være så ille på veien oppi der nå? Selvom jeg vet godt hvordan Hadeland holder seg i forhold til her!

 

hehe, er små og fine de.. :D nei, nærmer seg nå! eneste er at det ligger på minusgrader om natta, og er småglatt om morran.. er faktisk 0.5 + grader nå, så får nok vente til nærmere helga ;) har fri da å, så regner med at de blir smelt på da så sant det ikke kommer en halvmeter til med snø :wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, kanskje like greit å vente litt ja! Kjedelig om noe eventuelt skjer!

 

Höen pærer er knall. Har slengt inn en forespørsel til Ørjan selv, så får vi se om han har alt jeg vil ha. Hehe!

 

Ja, man veit aldri med detta været! men blir det ikke noe snø innen lørdag så er de på iløpet av søndagen :D

 

Ja, Hõen er skikkelig saker i forhold til mye annet crap man får kjøpt innen Xenonlook pærer.. De er litt dyrere, men til gjengjeld mye bedre lys og utseende.. Jeg skal forhåpentligvis hente bi-xenon pærene mine imorgen, så får vi se da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår