Buberg Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Hei, Har en A6 2,5tdi 1995. Jeg holdt på å montere xenonlys i denne og måtte ta av pluggen til ABS-enheten i motor-rommet for å få litt bedre plass. Da jeg skulle teste lysene glemte jeg å plugge inn denne igjen og fikk pipekonsert og lysshow i dashbordet. Har ikke fått bort denne feilen enda jeg satte i kontakten og forsikret meg om at det var god kontakt etterpå. Ligger feilmeldingen i minnet til det blir manuelt slettet eller har jeg ødelagt noe som følge av at jeg startet motoren uten denne tilkoblingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dfrags Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 feilmeldingen ligger vel der til du sletter den. Du kan prøve å koble ut batteriet i 10-15 min så koble til igjen.. Kan hende feilkoden blir slettet da. Siter - Audi A4 2.0TDI 05 - Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
20VQuattro Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 jeg fikk beskjed om 1 til 2 timer på hjernen min, men jeg slettet den selv jeg da, eller så tar de ikke så mye for å slette koden din på møller hvis du, forstatt har problemer Siter Verden er farlig ingen har overlevd enda! Lev Livet Kjør Audi! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg