Volvo_s40 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Jeg har en Volvo S40 98mod, som jeg driver å bygger stereo i. Problemet er å trekke kabel til Focal elementa jeg har tenkt å ha framme i dørene. Noen som har noen tips til å få kabelen ut i døren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 noe slikt som dette er jo ganske genialt da: IB33040080 Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_s40 Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Ja, det er jo en slik der i fra før, og det er den jeg har brukt i andre biler, problemet er at i volvoen så går ikke kablene hele veien, det er en kontakt der de går inn i bilen... har ikke så veldig lyst til å lage nye hull og skru av dørene å greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powersound Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 hvis du ikke har lyst till det er det letteste og bare skøte den org. under dæsjen, ikke det beste men hvis du vill gjøre det lettest mulig så. Siter CDT, Celestra, Phoenix Gold, Climax, Whitehooker, Newsound POWERSOUND.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_s40 Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Ok, kan hende jeg gjør det som en midlertidig løsning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Så lenge skjøten er ordentlig, hører du aldri forskjell om det er 30cm original kabel til midbassene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Oh! S40! Den har jjeg faktisk gjort akkurat detta på. Var ikke noe vanskligere enn på andre biler. Du får ut gummiforinga og stikker labben in under dashen og trer kabelen ut fra kupeen. Så tar du en ståltråd og drar kabelen mellom gummioverføringa og så tilslutt inn i døra. Er ikke no stor heksekunst og de orginale kablene var ikke direkte plagsomt kjukke så jeg vil anbefale å gjørra detta ordentlig. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg