Margido Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Heisann. Har bestemt meg for å selge vingen som står på Primeraen min, i og med at jeg synes den blir for stor for bilen. Skal ha en mindre.. I den forbindelse lurer jeg på hvilken pris jeg kan ta? Vingen er strøken uten hakk eller noe. Bilde: Setter pris på seriøse svar. :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Tipper du kan få 5-800.. mange stylingbutikker som sliter med å få solgt sine om dagen, så dem går billig. Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Huff. Kjip pris igrunn. Hehe. Trodde jeg kunne få noen flere lapper for den, men.. takk for svar :) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Denne shogun-greia gikk vel av moten sammen med the fast and the furious tror jeg... Hehe, men jeg likte også sånne overdimensjonerte stylingartikler før:D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Ja kjøpte bilen med vingen på :p Har mer lyst på en anonym vinge enn den shogun vingen.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Finner sikkert en 18-åring i en plastrakkett som vil ha den da:D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Får satse på det ;-) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg