Oppstøt Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Jeg har tenkt jeg skal kjøpe det bodykittet her til min audi. noen som vet åsså pass formen er? er det vansklig å montere? eller er det noen som andre forslag til bodykit? "NX" Komplett Bodykit Audi A4 B5 / Norvatio.no -Styling,Tuning,Performance,Felger,Audio,Bil Rekvisita Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Skal passe rett på det ja!! *ehh..* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Link er fint :) Og mest sannsynlig må du tilpasse litt, kommer an på hvilket merke det er snakk om da. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppstøt Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 HAHA glemte å legge til link jeg:P "NX" Komplett Bodykit Audi A4 B5 / Norvatio.no -Styling,Tuning,Performance,Felger,Audio,Bil Rekvisita åsså lurte jeg på om jeg kan sette turbo i en 1,8l audi a4? Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Sikkert litt som må tilpasses, er som regel sånn på bodykits virker det som :P Og turbo på 1.8l koster mer enn det smaker, hvis du søker rundt så finner du flere tråder om det. Fleste vil si at det er bedre å selge den bilen du har, og kjøpe en med 1.8T. Men selvfølgelig, alt går hvis man har råd :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 det så faktisk litt fint ut :) er alltid litt tilpassing men sånn er det bare. hvis du vil ha sett uten tilpassing må du opp i en fæl prisklasse hehe... oettinger er ett eksempel på styling som man ikke må tilpasse så mye Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppstøt Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Ok takker for svar:D jeg kjøpte bilen etter sommeren, men da tenkte jeg ikke noe på motor, så jeg har nå tenkt til å selge audi'n å kjøpe en 1,8 eller 1,8t for vil egentlig ikke bruke så mye penger på min 1,6 hehe Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Neodesign leverer styling av høy kvalitet og god passform. alle deler er laget i henhold til strenge TUV rettningslinjer. TUV Papirer medfølger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Neodesign leverer styling av høy kvalitet og god passform.alle deler er laget i henhold til strenge TUV rettningslinjer. TUV Papirer medfølger. Veeeel...så var det det om man kan stole på at det stemmer da :P Alle selgere sier at produktet de selger er bra, selvom det kunne vært mye bedre, gjør det samme hver dag jeg xD Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg