Oppstøt Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Hei, jeg har kjøpt meg en 1996 A4 sedan som jeg skal fikse litt på. Har begynt å kjøpe meg anlegg, men lurer på størrelsen på høytalerne og diskanten foran? og åssen jeg skal lørsne dekslene foran så jeg får skifta de ut. Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Se i FAQ tråden, står størrelse på høytalerene foran og hvordan du tar av dørtrekka der ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oppstøt Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Fannt det ut nå ja:D takk for svar Siter Audi A4 1,6 sedan farts børssa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 diskanten foran? Fant ikke dette i den andre tråden jeg. Sikkert bare jeg som er blind :P Jeg går ut fra at de er ganske stander rundt 25 - 28 mm (ca 1")? Stemmer det? Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Fant ikke dette i den andre tråden jeg. Sikkert bare jeg som er blind :P Jeg går ut fra at de er ganske stander rundt 25 - 28 mm (ca 1")? Stemmer det? Står ikke størrelse på diskaten i FAQ tråden nei, men er nok rimelig standard. Focal diskantene jeg kjøpte passet rett inn. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg