faisca Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Hei godtfolk! Jeg er litt grønn på bil. Mildt sagt. Nå har det seg slik at jeg skal finne ut hvor sikringen til bremselysene på en Chevrolet Starcraft G30 93mod. diesel befinner seg. Er det noen som vet hvor jeg finner sikringen? Problemet er at bremselysene ikke fungerer, finner ingen sikringer i sikringspanelet som er røket, kan det være noe annet enn sikringen som gjør at bremselysene ikke fungerer? Tusen takk for all hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nt_ Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 kan jo være defekt pære eller lampe. Du har vel en sikringsboks i motorrommet og en ved rattet et sted inni bilen? (PS jeg kan ikke en dritt om din bil bare tar det generellt) ledninger som ikke er som de skal? har du multimeter? i så fall kan du jo peile deg frem til hvor strømmen slutter å komme start i lykta. Siter Hilsen K3nt_ Mitsubishi-Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Eller defekt bremselys bryter, den sitter nede på bremsepedalen, der skal vel være en sikring på en av ledningene fra bryteren muligens Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg