Gå til innhold

Prosjekt Bora! :)

Ranger emnet


Elisabeth

Anbefalte innlegg

God morgen! :)

I går ble bakluka ferdig også!! Nå begynner det virkelig å nærme seg ferdig prosjekt! :)

 

Lenger ned er bilde av ryggekameraet. Har noen montert det tidligere, og har et bra forslag på hvor det kan monteres?? Planen nå er at vi klipper av en maske helv øverst i nettingen i den midterste delen i bakfangeren... Det er det beste vi har kommet på! :) Og vi har prøvd alle muligheter synes jeg.. Så kom gjerne med forslag!

 

 

DSC00215.jpg

 

DSC00216.jpg

 

DSC00214.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det har blitt evig rått ;). Gleder meg til neste år :) da er jeg ferdig med all skole og militæret^^. Så da skal det kjøpas en ny bil :D Så lage et skikkelig lyd prosjekt :D Love high sound with style^^

 

Stå på videre ;) Gleder meg til å se prosjektet ditt blir ferdig :D Men dette virker utrolig bra gjennomført :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :)

I går ble bakluka ferdig også!! Nå begynner det virkelig å nærme seg ferdig prosjekt! :)

 

Lenger ned er bilde av ryggekameraet. Har noen montert det tidligere, og har et bra forslag på hvor det kan monteres?? Planen nå er at vi klipper av en maske helv øverst i nettingen i den midterste delen i bakfangeren... Det er det beste vi har kommet på! :) Og vi har prøvd alle muligheter synes jeg.. Så kom gjerne med forslag!

 

 

DSC00215.jpg

 

DSC00216.jpg

 

DSC00214.jpg

 

Mange ryggekameraer skal du ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja!!:happyhappy: looking good!! det der ble pent.

 

det så meget bra ut det du hadde gjort i bakluka di, men har du trekt kabler på høyre side også? eller fikk du alle kabler til tv og høytalere gjennom den strømpa som er originalt på venstre side??

 

få bilen ut i lyset og ta flere bilder av interiøret ditt, vil se bedre bilder :D

 

btw; er det lakkert alle plast detaljer utenom eller er det trekt? i sky/skinn/etc?? evt åssen lakk har du brukt?

 

edit: du hadde kenwood dobbel din sant?? hva kostet det ryggekameraet og er det vann tett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Er foreløpig førnøyd selv også! :)

Driver for fullt med basskassa (bena til diddl), så blir ferdig i dag!!!!!!!!!!

Hvis du ser nøye på bilde, så har de laget et tilsvarende hull på høyre side (som det til venstre). Har bestilt samme strømpe til venstre side. De er så trege på olrud..he he..

Har lakkert alt med vinyl lakk! :) Det er sikkert ikke så slitesterkt, men det var det alle jeg spurte anbefalte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke prisen på ryggekameraet alene, bare samlet pris! Men står sikkert på siden til kenwood. Skal å vise bilen hos kenwood til uka, så kan jo høre da! :)

 

ja kjempe fint om du kan finne ut av det og evt hva navi boksen koster til DDX 7029 :D

 

vise bilen til Kenwood? hvorfor det?? er det noe spons bil eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kjempe fint om du kan finne ut av det og evt hva navi boksen koster til DDX 7029 :D

 

vise bilen til Kenwood? hvorfor det?? er det noe spons bil eller?

 

 

Da skal jeg prøve å huske å spørre om det! :)

Sjekket på fakturaen min, og der står det at det koster 1737 for ryggekameraet. Men vet ikke om det er butikkpris, eller om det er pris inn for butikkene... :) (Siden jeg har fått det rett fra levrandøren.. ) Og på hovedenheten sto det pris med navigasjon, så vet ikke hvor mye det er for bare navigasjonen.. :)

Jeg husker vi snakket om det med spons i telefonen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var prosjektet nesten ferdig!!!!! :)

 

På bildene er ide'en veldig tydelig, det meste er på plass! :)

Jeg driver å syr den andre foten.. Det er bare satt på med borrelås, så bare å ta av og på! :)

 

Hva synes folk? Veldig spent på responsen! (Jeg ville ha noe jentete, og noe som ikke alle har!)

 

Her er den perfekte nøkkelring for min bora! :)

 

DSC00228.jpg

 

DSC00227.jpg

 

DSC00226.jpg

 

DSC00225.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår