Elisabeth Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 God morgen! :) I går ble bakluka ferdig også!! Nå begynner det virkelig å nærme seg ferdig prosjekt! :) Lenger ned er bilde av ryggekameraet. Har noen montert det tidligere, og har et bra forslag på hvor det kan monteres?? Planen nå er at vi klipper av en maske helv øverst i nettingen i den midterste delen i bakfangeren... Det er det beste vi har kommet på! :) Og vi har prøvd alle muligheter synes jeg.. Så kom gjerne med forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivelo Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Det har blitt evig rått ;). Gleder meg til neste år :) da er jeg ferdig med all skole og militæret^^. Så da skal det kjøpas en ny bil :D Så lage et skikkelig lyd prosjekt :D Love high sound with style^^ Stå på videre ;) Gleder meg til å se prosjektet ditt blir ferdig :D Men dette virker utrolig bra gjennomført :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivelo Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 God morgen! :)I går ble bakluka ferdig også!! Nå begynner det virkelig å nærme seg ferdig prosjekt! :) Lenger ned er bilde av ryggekameraet. Har noen montert det tidligere, og har et bra forslag på hvor det kan monteres?? Planen nå er at vi klipper av en maske helv øverst i nettingen i den midterste delen i bakfangeren... Det er det beste vi har kommet på! :) Og vi har prøvd alle muligheter synes jeg.. Så kom gjerne med forslag! Mange ryggekameraer skal du ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 takk takk! :) Det skal være ett ryggekamera! Holder vel det??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivelo Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 takk takk! :)Det skal være ett ryggekamera! Holder vel det??? Ja tror da det^^ Jeg tenkte feil hehe...tenkte på ryggesensor HAHÂ :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Ja tror da det^^ Jeg tenkte feil hehe...tenkte på ryggesensor HAHÂ :P He he... :) Det var litt tidlig på dagen da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 se her ja!!:happyhappy: looking good!! det der ble pent. det så meget bra ut det du hadde gjort i bakluka di, men har du trekt kabler på høyre side også? eller fikk du alle kabler til tv og høytalere gjennom den strømpa som er originalt på venstre side?? få bilen ut i lyset og ta flere bilder av interiøret ditt, vil se bedre bilder :D btw; er det lakkert alle plast detaljer utenom eller er det trekt? i sky/skinn/etc?? evt åssen lakk har du brukt? edit: du hadde kenwood dobbel din sant?? hva kostet det ryggekameraet og er det vann tett?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Takk! Er foreløpig førnøyd selv også! :) Driver for fullt med basskassa (bena til diddl), så blir ferdig i dag!!!!!!!!!! Hvis du ser nøye på bilde, så har de laget et tilsvarende hull på høyre side (som det til venstre). Har bestilt samme strømpe til venstre side. De er så trege på olrud..he he.. Har lakkert alt med vinyl lakk! :) Det er sikkert ikke så slitesterkt, men det var det alle jeg spurte anbefalte! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 edit: du hadde kenwood dobbel din sant?? hva kostet det ryggekameraet og er det vann tett?? Jeg aner ikke prisen på ryggekameraet alene, bare samlet pris! Men står sikkert på siden til kenwood. Skal å vise bilen hos kenwood til uka, så kan jo høre da! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Sykt. :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Jeg aner ikke prisen på ryggekameraet alene, bare samlet pris! Men står sikkert på siden til kenwood. Skal å vise bilen hos kenwood til uka, så kan jo høre da! :) ja kjempe fint om du kan finne ut av det og evt hva navi boksen koster til DDX 7029 :D vise bilen til Kenwood? hvorfor det?? er det noe spons bil eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 ja kjempe fint om du kan finne ut av det og evt hva navi boksen koster til DDX 7029 :D vise bilen til Kenwood? hvorfor det?? er det noe spons bil eller? Da skal jeg prøve å huske å spørre om det! :) Sjekket på fakturaen min, og der står det at det koster 1737 for ryggekameraet. Men vet ikke om det er butikkpris, eller om det er pris inn for butikkene... :) (Siden jeg har fått det rett fra levrandøren.. ) Og på hovedenheten sto det pris med navigasjon, så vet ikke hvor mye det er for bare navigasjonen.. :) Jeg husker vi snakket om det med spons i telefonen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Konge prosjekt dette! Du er jammen meg flink til å bygge ! :D Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Takk! He he, ja jeg er kjempeflink! :) Klarer ikke noe så mye selv jeg, så står bare å kommanderer! Vet hvordan det skal se ut, men vet ikke hvordan jeg skal få det slik! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Da var prosjektet nesten ferdig!!!!! :) På bildene er ide'en veldig tydelig, det meste er på plass! :) Jeg driver å syr den andre foten.. Det er bare satt på med borrelås, så bare å ta av og på! :) Hva synes folk? Veldig spent på responsen! (Jeg ville ha noe jentete, og noe som ikke alle har!) Her er den perfekte nøkkelring for min bora! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg