Elisabeth Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Her er det jentestereo på vei!! Veldig jentete, men tror det blir kult fordet... :) Jeg skjønner at det tar tid å bygge stereo, men sååå kjett å vente.. :( Jeg gjør ikke så mye selv. Får ikke til så mye.. he he.. Men de som driver er da godt igang! :) ) Måtte ha med den søte bamsen min da!! Ho er med! :) Hovedenheten, med navigasjon++++ Skjermer i nakkestøttene. Ble kjempebra, takket være gutta på installbay! :) Foreløpig baki.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 nice:) bygger selv eller?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Se her ja! fin start detta her :) btw, mulig jeg går til innkjøp av Bora ihelga.. Ble litt keen etter jeg så din ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 nice:)bygger selv eller?:) Jeg personlig gjør ikke mye, har vel litt mer å bidra med nå som det skal sparkles og pusses! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Andre siden baki... Dekselet i bakluka...(Pappa har vært å støpt litt i dag!) Og basskassene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Dette blir blir bærre lækkert :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 du har kommet deg inn her å ja, da kan nok hende vi ses her inne snart ;) hva slags anlegg skal ha inn,bassere,forsterkere,tv,unit osv...=?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Alt er kenwood! :) Det er to ti tommere bassere hvertfall.. Ikke spør meg om mer... he he... :) De tvene som er på bilde, og får nyeste hovedenheten i april eller mars, ikke fått dato på når den kommer ennå.. :) Så det var det du skulle gjøre ja Rayander... :) Du svarte ikke når jeg skreiv på tråden din! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Dette blir blir bærre lækkert :) Håper det blir det! :) Blir vel litt enten eller.. Dritkult, eller drit harry! :) Prosjekt på deg også har jeg sett.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 du har kommet deg inn her å ja, da kan nok hende vi ses her inne snart ;) hva slags anlegg skal ha inn,bassere,forsterkere,tv,unit osv...=?? Ville du ha det litt mer spesifikk??? :) Jeg har navnene og sånn på alt, står på eskene... he he.. Hadde ikke du kenwood også?? Du må stå på fælt du da, hvis du skal bli ferdig til sesongen.. :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 skjedd noe mer her da?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Håper det blir det! :) Blir vel litt enten eller.. Dritkult, eller drit harry! :) Prosjekt på deg også har jeg sett.. :) Jaja. Men harry er jo bra det ;) ja prosjektet mitt er vel egentlig ferdig. Bare ikke lagt ut bilder. hehe. Kommet noe lenger? :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Delene ferdig pusset, klare for trekking.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Ferdig trukket og prøvemontert... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Forsterkerene prøvemontert... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg