Bipolar Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Hey, Noen som kunne gjort om RX7en nedenfor om til Hvit..Vil bare se åssen den bilen blir i hvit ;) Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Bump..? Ingen som vil gjøre om denne til Hvit for meg :) Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreSkj Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Veldig vanskelig å gjøre om den veien, lettere med hvit til svart for å si det sånn =) Mister veldig mye av "forma" på bilen liksom :S Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Kan ikke hjelpe deg, men hadde garantert blitt GROM i hvit! A.J. Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Javel, skjønner :) Ja jeg tror den blir ganske så grom i hvit. Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Foresten, hvordan er det å modde den over til Rød? Er det like vansklig? Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Det er vanskeligere enn å legge posten i riktig del av photoshop-underforumet, det kan jeg love deg. Så du ikke "Mod my ride" du eller? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinMartin Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Å så sinna vi er i dag? :/ Siter BMW E92 2007 M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripcurl Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Her får du kanskje en ide. Brukte vel 2 min så er ikke så nøye. Ble rå med hvit ja. Siter Man vet aldri hvilken dag som blir den siste. Så lev hver dag som den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg