Gå til innhold

rare golfen!

Ranger emnet


Joshh88

Anbefalte innlegg

har ett lite problem.. blir litt vanskelig å forklare men skal prøve..

 

bilen min vil ikke gå på tilbake på tomgang når jeg gir full gass, eller noen ganger vil den det, men ikke når den begynner å bli litt varm.. rart forklart men. jeg bytta akkurat pull down uniten fordi den var hærpa.. så fant vi ut at den sugde falsk luft så vi tetta igjen det, og starta den så gikk den helt flott.. så skulle jeg ut å starte den i dag, den starta og gikk så kjørte jeg den på plass, så skulle jeg bare gi bånn gass, så daua den.. det sammme har den gjort før.. men tingen er, den gjorde aldri sånn etter at vi bytta toppakning, og skifta til en alt for tynn olje:P etter vi bytta pakninga skulle en kamerat av meg stille på gasswaieren, for å stille litt på tom gangen, da sa det klikk, etter det så har den ikke ville gå ordentlig lenger..

 

ble ganske kranglete forklart dette her men:P

 

Haster, siden jeg klør etter å få bilen på veien nå!:P

Bilforumet, Mitt nye hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har hørt det jeg å.. og det finnes jo faen ikke en eneste 1.3 l igjen! så det er umulig å finne deler:P hehe.. men men.. :P

 

 

Det er jo samme motor som sitter i Golf I/II opp til 85 og Polo opp til 85

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fant vi ut at den sugde falsk luft så vi tetta igjen det, og starta den så gikk den helt flott..

 

 

etter vi bytta pakninga skulle en kamerat av meg stille på gasswaieren, for å stille litt på tom gangen, da sa det klikk, etter det så har den ikke ville gå ordentlig lenger..

 

Tror feilen ligger et av de to stedene her. Hvordan tettet der falsk luften? Hvor var det? Har dere prøvd å bytte pakning mellom manifold og forgasser?

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår