Joshh88 Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 har ett lite problem.. blir litt vanskelig å forklare men skal prøve.. bilen min vil ikke gå på tilbake på tomgang når jeg gir full gass, eller noen ganger vil den det, men ikke når den begynner å bli litt varm.. rart forklart men. jeg bytta akkurat pull down uniten fordi den var hærpa.. så fant vi ut at den sugde falsk luft så vi tetta igjen det, og starta den så gikk den helt flott.. så skulle jeg ut å starte den i dag, den starta og gikk så kjørte jeg den på plass, så skulle jeg bare gi bånn gass, så daua den.. det sammme har den gjort før.. men tingen er, den gjorde aldri sånn etter at vi bytta toppakning, og skifta til en alt for tynn olje:P etter vi bytta pakninga skulle en kamerat av meg stille på gasswaieren, for å stille litt på tom gangen, da sa det klikk, etter det så har den ikke ville gå ordentlig lenger.. ble ganske kranglete forklart dette her men:P Haster, siden jeg klør etter å få bilen på veien nå!:P Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 ingen? Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Det første du kan begynne med er å skrive års modell og motortype, så kanskje du får hjelp etterhvert :) Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 hehe.. stemmer, glemte det:P det er en golf II 1.3 l 84 modell Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 hjelp Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klypa Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 haha, sikker på at du ikke har en ødelagt forgasser eller noe? elelr at kanskje luftinnsuget henger seg opp eller noe? Tør ikke å sitte å gjette helt desverre.. Veit at det er mye krangel med forgasserne til golf.. Har hørt de som har brent opp og :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 ja har hørt det jeg å.. og det finnes jo faen ikke en eneste 1.3 l igjen! så det er umulig å finne deler:P hehe.. men men.. :P Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 ja har hørt det jeg å.. og det finnes jo faen ikke en eneste 1.3 l igjen! så det er umulig å finne deler:P hehe.. men men.. :P Det er jo samme motor som sitter i Golf I/II opp til 85 og Polo opp til 85 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 vet det.. så jeg må nok ut å lete etter en polo:) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 er ikke gassspjelet som går tregt bare da? ta å vaske spjelhuset med gass spjel rens. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 mye mulig det.. men det virker som det bare detter rett ned å jeg gir bånn gass, så kommer det ikke opp igjen:P hvis du skjønner.. Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 hm tenner kanskje dårlig, kan det virke som om den drukner? Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 vet ikke helt.. mulig det, men kan det ha noe med olja å gjøre??:P fks. for tynn olje? virker kanskje dumt men, bare eliminerer feil jeg:P hehe.. Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 så fant vi ut at den sugde falsk luft så vi tetta igjen det, og starta den så gikk den helt flott.. etter vi bytta pakninga skulle en kamerat av meg stille på gasswaieren, for å stille litt på tom gangen, da sa det klikk, etter det så har den ikke ville gå ordentlig lenger.. Tror feilen ligger et av de to stedene her. Hvordan tettet der falsk luften? Hvor var det? Har dere prøvd å bytte pakning mellom manifold og forgasser? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joshh88 Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 tettet falskluften med en skrue på slangen der den sugde falsk luft.. det var rett vedsiden av den vakumslangen som regulerer tenningen eller noe sånn... nei har ikke prøvd å bytte den.. skal gjøres når pengene kommer inn:) Siter Bilforumet, Mitt nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg