White Flight Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Motoren vil ikke starte uten at man gir litt gass, og går ikke på tomgang før etter at jeg har holdt den på et lavt turtall en liten stund. Dette gjelder når den er kald. Hva kan dette være? Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 merke, modell og type motor? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 For lav tomgang? :P Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
White Flight Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 merke, modell og type motor? Det er en 'Rado G60 89 modell ;) Ja, den har veldig lav tomgang. Rene snekka jo, hehe :P Vanskelig å stille den? Er det noe man kan gjøre uten særlig kunnskap liksom, evt¨"billig" å få gjort på et verksted? Er ikke akkurat den fødte mekaniker :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetiljv Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 samme problemet på min golf 3 gti 8v, fjusker litt på tomgang Siter - 1997 BMW 520i e39 x 1995 Golf 3 Gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
White Flight Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 samme problemet på min golf 3 gti 8v, fjusker litt på tomgang Men den funker bra nå den er varm ja? Må du gi gass når du starter'n kald? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetiljv Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 fungerer så og si bra når den har fått litt varme ja. og må alltid gi gass når jeg starter kald ja.. men trenger kun å gi litt kraftig gass så holder den seg med en gang. Siter - 1997 BMW 520i e39 x 1995 Golf 3 Gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg