Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet


Passelat35i

Anbefalte innlegg

Faen jeg misunner alt du får gjort :p Kjørte min ut her om dagen, den fuska litt akkurat når jeg starta den, men litt leking med gasspedalen så kom den seg, å den gikk PENT.. Utrolig hva VW tåler til tider :p

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen jeg misunner alt du får gjort :p Kjørte min ut her om dagen, den fuska litt akkurat når jeg starta den, men litt leking med gasspedalen så kom den seg, å den gikk PENT.. Utrolig hva VW tåler til tider :p

 

Vw tåler utrolig mye ja,bare å se hva min har fått gjennomgått det så. fått gjort enda mere med bilen i dag å faktiskt.Har byttet senkesettet bak og alle foringene.venter på noen hjullager og bremseklosser så er bakenden nesten helt ferdig.glemte å ta noen bilder da måtte ut å teste leketøyet i snøen:partyon: og det gikk skambreiers i 5 gir det,utrolig skremmende,så den måtte parkeres så jeg kan ha en sjanse å bli ferdig med passaten.

 

 

Bilde av leketøyet:

IMG_0054.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atven var feit!:)

Brukbar høgde på profilbildet ditt!

 

Atv'n er rå,bare så synd den er bygd for asfalt only og er rwd :P

får ikke brukt den i det hele tatt på snø :P

 

Høyden er akuratt passe på profil bilde,den skal bli så lav igjen når jeg klarer å få tak i de rette delene igjen:P

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygge leketøy *Mumle noe om misunnelse* Men hadde ikke du senkesett da? 120mm? Hva skjedde med det?

 

hadde et gammelt justerbart som satt fast i bunn fra gamle passaten ja :P det som er montert på nå er helt nytt og justerbart fram og bak.sånn som bilen er nå så er det 12,5cm fra bærebru innfestinga å ned til betongen uten motor.burde holde akuratt når motoren er montert med tanke på kontroll.Så skal det skrues i bunn da jeg har masse mere gjenger å gå på:P

 

Atv'n var bare et rent impulskjøp,men kommer nok ikke til å ta over for passaten. men jeg er på jakt etter en gammel 190E gjerne med automat da jeg har et lass med deler liggende fra mine 2 som jeg hadde før jeg begynte med vw.stikkord der er costum styling og stygg senk.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på tide med enda en liten nyttårs oppdate,har endelig fått reimhjulene mine,bestilt med helt nye drivakslinger siden de som var på bilen ikke har sett bedre dager.Det var billigere å handle helt nye enn å overhale de som jeg har.har å bestilt meg ny dynamo,solgte den som var på motoren til en venn som var i nød :P

 

her er bilde av de herlige reimhjulene,hele pakken veide mindre enn selve reimhjulet på veia :P

bilde.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er shiny inntil videre,motoren er står nå på verkstedet med komplett register og venter på en liten simrimg før sisterest av monteringa av den kan fullføres.bremsene bak har endelig kommet et stykke på vei,fortsetter på de i morgen å daq ser kansje bilen betongen med posche hjul på alle 4 hjørner :P

Nærmer seg slutten med stormskritt nå,gleder meg til endelig å nyte litt asfalt i fører setet igjen :D

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er shiny inntil videre,motoren er står nå på verkstedet med komplett register og venter på en liten simrimg før sisterest av monteringa av den kan fullføres.bremsene bak har endelig kommet et stykke på vei,fortsetter på de i morgen å daq ser kansje bilen betongen med posche hjul på alle 4 hjørner :P

Nærmer seg slutten med stormskritt nå,gleder meg til endelig å nyte litt asfalt i fører setet igjen :D

 

Har troen på dette prosjektet ja...

Kan nesten ikke vente til og se hvordan den blir til sommeren :D

- 1997 VW Golf 1,9 TDi Variant

- 1994 VW Passat 1,9TD Kat. Variant - Prosjekt

- 1976 Mazda 818 (restaurering/gatebil-prosjek)

...og snart en G2 og en Jetta mk2 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har troen på dette prosjektet ja...

Kan nesten ikke vente til og se hvordan den blir til sommeren :D

 

Det er ikke sikkert denne ser sommeren i mitt eie da jeg vurderer å selge denne til fordel for nyere bil.men beholder jeg den kommer det enda flere oppgraderinger,blandt annet mere pulver i motoren.

Det er er ikke lenge igjen heller til oppstart :D

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel nesten ha bensintilsetning du med så høy komp, vil vel gi deg en bra dytt i ryggen den motoren tenker jeg. Blir moro å se bilen ferdig :)

 

om jeg trenger noe tillsetning må jeg nesten forhøre meg om,men trur ikke jeg skal trenge det egentlig.kommer garantert over dammmen med bilen når den er klar til litt kjøring.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår