Gå til innhold

Torslett's Passat

Ranger emnet


torslett

Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er gøy å ta bilder :) Har akkurat fått meg ett nytt kamera så nå har jeg tenkt at jeg skal lære meg å ta enda bedre bilder :)

 

Bilen er ikke chippet, men lurer litt på å gjøre det. med bare en sann powerbox da. Den har 110hk nå orginalt.

Mvh

Tor-Erik Slettvold

_______________

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det komt 30 cm med snø igjen :( Å Passaten står fortsatt med sommerhjul å jeg kommer ikke til å legge om heller! Jeg hadde håpt at det skulle være nok snø nå! I morgen skal jeg på jobbintervju hos Tevo Dekk også.. Kansje jeg kan ordne meg en grei pris på noen litt mer spennende felger :)

Mvh

Tor-Erik Slettvold

_______________

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slike jeg har:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1997-1998-1999-2000-PASSAT-BLK-HALO-PROJECTOR-HEADLIGHT-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem563bb4afb0QQitemZ370368884656QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_6692wt_1166

 

Bruker ikke angel eysa fordi jeg synest det er kun biler som blir levert orginalt med dette som skal ha det. Er lov å koble bare vanlig parklys ja.. er vel det som er mest lovlig og, om det finnes regler for det...

Mvh

Tor-Erik Slettvold

_______________

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde ett misslykket forsøk på å sote ruter i går. Det ble så dårlig at jeg rev det av til slutt :p Tror heller jeg går for å kjøpe litt mer kvalitets film neste gang..

 

Jeg synest bildene jeg tok sist var litt mørke, så jeg var å tok noen bilder i sola før helgen.. Synest dem ble litt bedre :) Får håpe dere andre synest det samme ?

 

013Large.jpg

 

024Large.jpg

 

026Large.jpg

Mvh

Tor-Erik Slettvold

_______________

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Lite komentarer her.. Har sota rutene en gang til, å denne gangen ble jeg sann delvis fornøyd..

 

Wallpaper21920x1080.jpg

 

Hadde bilen på Møller også i dag så dem fikk bytte girkasse olja, fordi sist bilen var på verksted så bare hadde dem på en skvett siden litt av den rant ut når de demonterte fronten. Det førte til at kassa levde sitt eget liv.. Til og med når bilen sto i park så hendte de at den fortsatt sto i gir.. Men nå funker det bra, og bilen girer fint :)

 

Hva tror folket om å sette på en bakrute senker ?

Mvh

Tor-Erik Slettvold

_______________

VW Passat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår