torslett Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Jo takk! :) Er ikke så glad i plast og dritt så da tok jeg bare å kjøpte dessa leppene for å se om de kunne bli bra, å det vart det ? :) Bilen ligger foresten ute til salgs.. Vurderer å selge den.. Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitro2005 Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Hvordan var passformen på de grøftelysene der? Kjøpte den andre typen på ebay jeg, å de var så jalla at jeg ikke gidda å montere de en gang :p Men bilen din ble feeeet :) Siter 98 VW Passat 88 Ford Sierra 2.0IS-T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Passformen på lysa var helt grei.. dem måtte limes fast med sicaflex men det var ikke noe problem. Det var litt domt at de ikke fulgte med riller som går fra ene enden til den andre, for den orginale må kappes å tilpasses.. I tilleg er ikke rillene like.. Dem på grøftelysa er bredere enn orginalt.. Men det er ikke noe jeg legger merke til :) Synest det ser bra ut Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Fin bil :) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blunck Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 lekker go'bit detta;D ser lekker ut med såpass mye stæsj, og samtidig ikke ser ut som en plastikkhaug :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Joda, bilen er pen og se på den :) Er kun den gleden jeg også har av den nå.. Da den sår med motorras :( Regreimen har hoppet over ca 4-5 hakk :S Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blunck Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Joda, bilen er pen og se på den :) Er kun den gleden jeg også har av den nå.. Da den sår med motorras :( Regreimen har hoppet over ca 4-5 hakk :S motorras ja, det må væra surt;( liker virkelig fargen på bilen din, litt tøft med litt utenom det vanelige;D den leppa di, en sånn frister:P mye blei det sånn ca med den leppa fra streetdesign og lakk egentlig .? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Joda, bilen er pen og se på den :) Er kun den gleden jeg også har av den nå.. Da den sår med motorras :( Regreimen har hoppet over ca 4-5 hakk :S Kondolerer... Men veldig fin å se på da. Får håpe det ordner seg ;-) Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ventostian Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Lakkinga helt ned gjore jeg selv, så det var kun lakken som kostet noe ;) Har hørt litt rundt om soting av ruter.. Og det billigste jeg har funnet er 5500 for hele bilen inkl en stripe oppe på frontruta. Hvordan fikk du til å lakke de gummilistene som sitter på dørene? Siter VW Passat 1,9 TdI VW Caddy 1,4 Arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Tok dem av, grunna de å lakka de.. Enkelt å greit :p Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 pen bil :) synd det med motor raset :\ Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Takk for det :) Joda.. Gikk utrolig nok bra med motoren:D Nå sliter jeg bare med å få diesel fram til hovudpompa.. så det er nok pompa bak som ikke får strøm eller er gåen.. Kjedlig jobb, men skal vel gå :) Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anof2 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Fabelaktig arbeid med den bilen! Tjener du sinnsykt bra, eller har du satans gode kontakter?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Trenger ikke å tjene så grovt for å få til dette :p Er jo omtrent bare lakken som koster noe her :p hehe Noen bilder til ? Neste planene jeg har for bilen :p Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkeJackal Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Fin bil! kan bli stilig med svarte felger og rød stripe rundt, bare få stripa i samme farge som bilen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg