golfen86 Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 eg har full pakke på topp og bunn altso smidd stempler,råder forsterket: oljepumpe,topppakning,lager,toppbolter,bårt opp til 1.9 toppen og lettet svinghjul, og insug og eksos portet pluss manifoiler er portet og glassblåst kvasskam forsterked fjører og løfterer nytt justerbart kam drev alt invendig e nytt og bedre:P det neste blir turbo konventering:P blir mye peng i bilen når ein digger bil.:Phehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Får ikke datasprut ferdig mappet til 20k... 30-35 så Så når haltechen min kostet meg 10K inkludert alle sensorer og tenningsmoduler, så koster mappingen meg 20K? Ikke 6K pluss moms som det tar i bergen for en full dag på rullen? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI G60 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Så når haltechen min kostet meg 10K inkludert alle sensorer og tenningsmoduler, så koster mappingen meg 20K? Ikke 6K pluss moms som det tar i bergen for en full dag på rullen? Det var billig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 eg har full pakke på topp og bunn altso smidd stempler,råder forsterket: oljepumpe,topppakning,lager,toppbolter,bårt opp til 1.9 toppen og lettet svinghjul, og insug og eksos portet pluss manifoiler er portet og glassblåst kvasskam forsterked fjører og løfterer nytt justerbart kam drev alt invendig e nytt og bedre:P det neste blir turbo konventering:P blir mye peng i bilen når ein digger bil.:Phehe Vass kam og turbo på G60 er som regel en dårlig kombinasjon Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI G60 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Vass kam og turbo på G60 er som regel en dårlig kombinasjon Kam i fra sugemotor skal visst hjelpe på. flytter registeret litt høyere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 okey men blir ikkje turbo med det fuste men ein får vel spes.kam som er laget til turbo g60? eller eg som roter no? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Vass kam og turbo på G60 er som regel en dårlig kombinasjon Det tviler jeg ikke et sekund på, kjører selv med kvass kam på g60 en, og jeg syns appåtil at min blir litt for lat under 3000rpm Tipper effektkurven vil begynne å ligne en trimmet moped med turbo og kvasskam på g60en Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg