Glema Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Mener jeg så deg på f.snes igårkveld? Rød stratus? stemme det :pimp Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Du er vel en del ute å kjører nå vel Glema? når jeg får lappen, kommer ikke til å gjøre noe annet azz! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Oppkjøring i mårra.. Nervene har jeg ikke merka noe til enda, men kommer sikkert i mårra tidlig :PHar avtalt at jeg skal ut å kjøre bilen til en kompis som ikke bestod, 13. juni.. Jeep Cherokee 4l rekke 6 diesel, autolat.. gleder meg noe sinsvakt! Bare det å sette seg inn i en bil uten "L" eller "skole" bakpå må være himmelsk! Lykke til da :) Jeg kjente ikke så veldig mye til nervene.. HELT til jeg satte meg bak rattet :p Men for meg føltes det ikke noe spes å kjøre alene.. Hadde jo kjørt hver dag i 2 år før så :p Men igjen, Lykke til ^^, Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2009 Oppkjøring i mårra.. Nervene har jeg ikke merka noe til enda, men kommer sikkert i mårra tidlig :PHar avtalt at jeg skal ut å kjøre bilen til en kompis som ikke bestod, 13. juni.. Jeep Cherokee 4l rekke 6 diesel, autolat.. gleder meg noe sinsvakt! Bare det å sette seg inn i en bil uten "L" eller "skole" bakpå må være himmelsk! Pff.. Er som en helt vanlig kjøretime, eneste du står litt mer på egen fot! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Du er vel en del ute å kjører nå vel Glema? når jeg får lappen, kommer ikke til å gjøre noe annet azz! Har blitt en god del kjøring i helga ja :cab Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Da var min siste tur med L på omme, og jeg har førerkort klasse B :D Følest så utrolig herlig, og det beste er at kompisen min som strøyk 13. juni hadde oppkjøring i dag han også, uten å fortelle oss.. så nå kan vi råne sammen ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Gratulere så mye :D Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
action Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Da var min siste tur med L på omme, og jeg har førerkort klasse B :DFølest så utrolig herlig, og det beste er at kompisen min som strøyk 13. juni hadde oppkjøring i dag han også, uten å fortelle oss.. så nå kan vi råne sammen ^^ Gratulerer!!! jeg strøyk på teorien, så må vente ei uke. skal prøve å få lappen på bursdagen min (18 september) Siter 190e 2.0 - går dårlig og bruker mye bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kwistoffer Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Da var min første bil kjøpt :) og var ute og kjørte den for første gang i går, må si det var deilig og kjøre sin egen bil, men litt kjipt å tenke på at L'en henger bakpå.. håper dette halvåret går fort, blir 18 i februar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Hvordan bil kwistoffer? Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Sitter også med lappen i lomma nå, har kjørt siden 09.30 til 23.30 i dag... Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Gleder meg som en unge til jeg kan kaste L'en også. :) Fyller 18 i september. Har ikke egen bil tho, men det får ikke hjelpe. Jobber og prøver å spare litt av pengene framover. Så kanskje det blir bil ut mot våren 2010 :) Fram til da blir det å låne Merca til fattern. Ikke verdens kuleste, men kommer meg fra A til B med den iaf :P Mercedes B C200 med automat :) Må innrømme at den er ganske digg å kjøre, er nokså digg å hive inn gassen og kjenne at den kicker :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juli 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2009 Da var min siste tur med L på omme, og jeg har førerkort klasse B :DFølest så utrolig herlig, og det beste er at kompisen min som strøyk 13. juni hadde oppkjøring i dag han også, uten å fortelle oss.. så nå kan vi råne sammen ^^ Grattis da smån :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Tips til alle: Ikke lek verdensmester, vær forsiktig. For selv om du har lappen, betyr det ikke at du er noen god sjåfør. Og når du skal kjøre forbi en syklist eller en eller annen hindring i veibana, kjør HELT ut i det motsatte feltet. Hilsen en som kræsja bilen sin etter 4 dager med lappen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet Juli 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2009 Tips til alle: Ikke lek verdensmester, vær forsiktig. For selv om du har lappen, betyr det ikke at du er noen god sjåfør.Og når du skal kjøre forbi en syklist eller en eller annen hindring i veibana, kjør HELT ut i det motsatte feltet. Hilsen en som kræsja bilen sin etter 4 dager med lappen :) Haha, hvordan i svarte klarte du det a? x) Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg