BoostR Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Min far lurer på å handle en 03 mod E220CDI, noe spesiellt en bør sjekke eller ta hensyn til ? svakheter / rustproblemer ?? Hva erfaringer har dere med disse bilene ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosw Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Disse første utgavene har hatt litt problemer med elektronikken, mange 2003 modeller er solgt nye helt tilbake til sommer 2002, ellers så er det ikke noe problem med rust på disse, fra 2005 fikk de byttet ut alle problemområdene med aluminium, og de fleste kom med nanolakk :D Siter 2007 E klasse Obsidiansort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CommodoreA Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Det kan være problem med rust på disse. Fra medio 2004 kom de med fullgalvanisert karosseri og nanolakk. Jeg ville nok vurdert en nyere enn det hvis jeg først skulle kjøpe W211.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Har villet gått for en 04 eller 05 modell istedet for ja. Til og med de som jobber på Mercedes sier at du skal holde deg unna 2003 modellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg