love to drive Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 hei:) noen som vet åssen jeg skal få lagt opp kabler og sub i en volvo S60T. uten og øddlegge for mye elektronikk?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Jeg kaster meg på denne tråden. Jeg har også planer om å sette inn sub. Slik jeg har skjønt det så er det bare å legge kabelene under listene. Var visst ikke så store problemene å gjøre det slik jeg har skjønt det. Men du må også ha en overgang fra spilleren til signalkabelene. Her er det også flere kabler å velge mellom alt ettersom om du har orginal spiller, eller om du har orginal spiller med orginal forsterker eller om du har en uorginal spiller. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
love to drive Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 ja alt er orginalt i bilen. jeg får høre på volvo åssen jeg får ut spilleren og listene så jeg får lagt opp noe god saker i kofferten. eneste jeg mangler er en sub for den siste tuchen lissom. største annlegge som kom til den bilen i 2001 sitter i bilen men litt for lite trykk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Hu-803 da? Du burde sjekke ut denne siden: Volvo Installation Instructions - en-GB Og her ser du hvordan du skal fjerne spilleren. Volvo installation instructions - Förstärkare Og en evt. DIN-kontakt får du her: volvo60 Hvilken DIN - kontakt du skal ha kommer ann på om du har orginal forsterker fra Volvo i bilen eller ikke. Jeg har HU-603 i min bil, men tror jeg ikke har forsterker i bilen min. Men er uansett skikkelig fornøyd med lyden i bilen, MEN savner liksom trykket i musikken som subben gir. Er litt usikker selv om jeg skal sette inn 1 eller 2 subber. Har 1 subb liggendes så da spørs det om jeg skal sett inn en til eller om jeg bare skal spare de pengene. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg