oter11 Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 ryker litt blått av min 91 audi 80q,og en på jobben sa det kunne lønne seg å blande litt rensemiddel på bensintanken,for å rense opp litt i systemet. noen tips om hva som er beste å bruke?og hvor man kan få kjøpt det. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 STP er som regel veldig bra. Fåes kjøpt hos fks Bilextra. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 da må det testes,skader sikkert ikke å få det renset,da bilen har gått ca 260k Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
20VQuattro Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Kjøp dyserens, ja bilextra har, men anbefaler ikke det billigste, kjøpte i går hadde eu kontroll på bilen, fant ut a dysene mine spyttet, så hadde en co på 1,4, i etter 15 mil kjøring, hadde ganskje sterk konsentrat, det var beregna på 60 liter bensin hadde bare 20 liter jeg, å jeg har fått ned co til 0,43 så da ble bilen godkjent;:D anbefales å rese en gang i blant min har ca gått 330000 Siter Verden er farlig ingen har overlevd enda! Lev Livet Kjør Audi! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg