matss Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 takktakk!:D med tida har jeg lyst til å lakke den svart ja ;) heh.. skal nok etterhvert få en fin soting rundt og :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Tøff bil du har der=)hvilken turbo har du stående i? lurer på om det er orginal garret turbo jeg.. kan det stemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 lurer på om det er orginal garret turbo jeg.. kan det stemme? oki. jeg er litt usikker selv hva som er orginalt. hadde håpet på at du gjorde det. har du noen bilder av interiøret? =) Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 det er garret fant jeg ut! hehe ;) bilder av interiøret kommer om ikke så lenge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 okei=) er brunt i din og? hvilken intercooler har du? og hvor har du din luftmengdemåler plasert? min står før turboen...men da har bilen en tendens til å dø av viss jeg gir den litt turtall og slipper gassen..så kommer den tilbake etter få sekunder=/ Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 det er garrett tb03 orginalt i alle og900 turboer bortsett fra 900s-ene Luftmassemåleren må stå før turboen, hvis ikke blir alt helt feil og bilen hvil ikke gå idet heletatt, med mindre du får noen til å programere om Lh-boksen til å regne med turbotrykk, og det vet jeg ikke om noen har gjort enda. Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 okei=)er brunt i din og? hvilken intercooler har du? og hvor har du din luftmengdemåler plasert? min står før turboen...men da har bilen en tendens til å dø av viss jeg gir den litt turtall og slipper gassen..så kommer den tilbake etter få sekunder=/ nei, interiøret mitt er mer svart/mørkegrått! legger ut bilder i løpet av et par dager, så kan du se :) intercooleren min er universal type.. luftmengdemåler står før turbon som "saab96" sier.. har selv vært borti det at bilen dør av ja! hmm.. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Nei vet ikke jeg eller. men vurderer å kjøpe en resirkulerende dompventil. sies at den skal bli normal da. Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 nei, interiøret mitt er mer svart/mørkegrått! legger ut bilder i løpet av et par dager, så kan du se :) intercooleren min er universal type.. luftmengdemåler står før turbon som "saab96" sier.. har selv vært borti det at bilen dør av ja! hmm.. :/ okei...ja har byttet stoler og lakert dash osv til svart. mangler nå bare baksetet og hatthylle. såppas. funker vell fint det? er iriterende å må "jokke" på gassen for å hålde liv i bilen viss man ska ruse opp motoren litt=/ Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 okei...ja har byttet stoler og lakert dash osv til svart. mangler nå bare baksetet og hatthylle. såppas. funker vell fint det? er iriterende å må "jokke" på gassen for å hålde liv i bilen viss man ska ruse opp motoren litt=/ er vel ikke dumt med en sånn resirk da! kanskje se etter no sånt selv :) jaja, funker bare bra det ;) hmm, nå er jeg ikke helt sikker på om vi har samma problemet :P hehe.. men er alltid no småfiks på dissa bila vett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 var på speedparts på kjeller i dag å kjøpte meg nye hvite sideblinkers (blei pent!), samtidig bestilte jeg meg hvite front blinkere og nytt hjullager som kommer på onsdag formiddag.. om det var ledig time på onsdag skulle de montere hjullageret og! :D så er litt fremdrift.. heh ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinselj Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Hva måtte du betale forr hvite sideblinkers og hvite front blinkers?=) vurderer sterkt å invistere i det selv Siter * Volvo pv 544 61mod * saab900 16v turbo banebil X volvo 240tic Om livet suger - Överladda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab96 Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Ja dere burde kjøre med resirk. begge to, jeg prøvemonterte åpen dump på 900n min, og da gikk den bare 1km, så måtte jeg holde den i live med gassen heletiden. Siter '75 Saab 96 v4 Rallybil '80 Saab 96 V4 Jubileum '88 Saab 900 Aero '90 Saab 900 Aero '96 Saab 9000 Aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Hva måtte du betale forr hvite sideblinkers og hvite front blinkers?=)vurderer sterkt å invistere i det selv hmm, til sammen kom det på 600,- omtrent! pluss minus.. :) samtidig farget jeg parkpærene orange.. blei tøft!! bilen ser så mye tøffere ut forfra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Ja dere burde kjøre med resirk. begge to, jeg prøvemonterte åpen dump på 900n min, og da gikk den bare 1km, så måtte jeg holde den i live med gassen heletiden. men om man skal bytte resirken.. syns det ser ut som en stor og lang jobb jeg men! med tanke på hvor den orgninale er plassert :/ hmm.. har du noe å si om det? fint om du kunne sendt meg en link til hvor jeg kan handle en slik resirk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg