Marfje Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Hei holder på å lufte bremsene på en 2000 saab 9-5, jeg har byttet hovedsylinder og hatt av høyre calipper forran. har luftet i evigheter og kommer ikke mer luft ut men pedalen går i bunn når jeg starter opp :( noen som vet om det er noen spesiell måte å luft de på eller noe triks?? rett før jeg slenger den inn på org. saab verksted nå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Er du sikker på at staget fra bremsekraftforsterkeren treffer stempelet i hovedsylinderen? Jeg skiftet br.kraftforsterker på en bil på jobb og opplevde det samme. Tok av mastersylinderen igjen for å dobbeltsjekke og staget lå løst på siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Så ikke noe stag jeg når jeg monterte master sylinderen. Kan det være stempelet du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 stag-sylinder-dings-pinne. Poenget er at denne kommer ut av br.kraftservoen og må treffe riktig inne i masterpumpa for at bremsene skal fungere når man tråkker på pedalen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg