rstange Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Hei ! Noen som kunne hjelpet meg litt? Golfen min ligger i deler, motor og alt ligger litt ut overalt. :-P Noen som har en Golf 2 med 1.6L eller 1.8L som kunne tatt litt bilder av motorrommet og sendt meg? Evt. lastet opp her? Trenger litt bilder som kan gi noen hint om hvor forskjellige rør/kabler osv. skal ! Har boka, men ikke alle bildene som er like gode å lette å se. Hadde blitt evig taknemmlig om noen hadde orsket å tatt noen bilder for meg ! Min bil er en 1984 modell 1.6L . Vet ikke hvor like motorommene på de forskjellige modellene er, men tror ikke det er store forskjeller. Tusen takk ! ! ! Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 '86 1.8 gassermotor. Skal se likt ut oppi motorrommet ditt. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvoline Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Vet ikke om dette er til så god hjelp men, du kan jo se. Siter 93" E30 Touring. X-85" VW Golf 2. Prosjekt:http://www.bilforumet.no/golf-ii/191420-vw-golf-2-f-rstebil-prosjekt.html -91" E30 Touring -97" VW caddy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinojan Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 kan noen under samme slengen vise meg i hvilken vakumslange jeg skal montere vakumåleren i? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Takk gutter ! :-) Dette sammen med boken gir meg en god indikator på hvordan alt skal være koblet. Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Takk gutter ! :-) Dette sammen med boken gir meg en god indikator på hvordan alt skal være koblet. Jeg bor ca. 200m unna der du skrur, og har en foreløpig orginal 1,8 forgasser. Så bare å svinge innom hvis det er noe du lurer på:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 kan noen under samme slengen vise meg i hvilken vakumslange jeg skal montere vakumåleren i? Lånte Valvoline sitt bilde:) Det kryr av vakuumslanger på disse motorene, alle de tynne gummislangene ved forgasseren er vakuumslanger.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Jeg bor ca. 200m unna der du skrur, og har en foreløpig orginal 1,8 forgasser.Så bare å svinge innom hvis det er noe du lurer på:) Takker for det ! Må bare finne ut hvor først :-) Kommer garantert til å trenge hjelp etterhvert. Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg