krinyg Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Heisann, på lørdag skal jeg til bergen for å hente vår nykjøpte Golf R-tsi (nr 96 av 150) som har gått 3000 km. Den har stereoanlegget som jeg skrev i tittelen og lurer på om noen har noen inspill om dette! Jeg er ganske interissert i musikk og liker den gjerne høy. Ikke misforstå, kan ikke fordra svære basskasser i bagasjerom osv! Har søkt ganske mye rundt på nettet om bytting av anlegg i golf 5 men har ikke funnet så mye om dette. Er dere fornøyd med anlegget? Har noen av dere byttet? Hvilken 2dins spiller har dere eventuelt brukt som erstatning? Takker for svar! GLEDER MEG TIL LØRDAG;) Mvh Kristoffer N Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Hei Da jeg prøvekjørte golf for å finne ut hvilken jeg skulle ha, var desverre RCD 300 med 8 høytalere den største skuffelsen med hele bilen. Høytalene virket i og for seg bra nok, og ved rolig musikk kunne du høre en rimelig god dynamikk og klarhet, men med en gang du dro på med noe rock eller slikt mistet det fullstendig kontrollen. Det ble grøt, noe jeg tror skyldes for lite forsterkerkraft. Ellers fikk jeg vel litt følelsen av at lyden var litt "innelukket" SÅ hvis du liker lyd og musikk, tror jeg nok du desverre blir skuffet. Er flere av VW nyere spillere, med NAVI og mer Watt ute på bla. Finn for tiden, så det kan være verd å prøve, da jeg ikke tror at høytalerene er det svakeste i golf anlegget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Er det den R-TSI'en som har stått en stund ute hos Møller bil Drotningsvik du har kjøpt? Forøvrig en meget pen bil:) Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Har satt inn basser. Spiller mye bedre når man får bort den værste bassen ifra orginal høytalerene. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JørnV Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Har satt inn basser.Spiller mye bedre når man får bort den værste bassen ifra orginal høytalerene. Hvordan koble til basser på org anlegg? Siter Brum Brum http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=36780&protype=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Hvordan koble til basser på org anlegg? Med en slik: Da får man utgang til eff. forsterker... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pringe Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hvor får man tak i en slik boks da? Har lyst på litt mer bass selv. Hvordan forsterker og bass bør man investere i, og er det mye styr å koble sammen alt? Finnes det foresten et ferdig kit for å plassere bass i reservehjulsbrønnen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hvor får man tak i en slik boks da? Har lyst på litt mer bass selv. Hvordan forsterker og bass bør man investere i, og er det mye styr å koble sammen alt? Finnes det foresten et ferdig kit for å plassere bass i reservehjulsbrønnen? Denne får du kjøpt her Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg